Expedia.comUSD 160
CheapTicketsUSD 160
Orbitz.comUSD 160
Prestigia.comUSD 177
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde rom med vindu ut mot hovedgaten, og støyet fra gaten var helt hinsides. Lå med vindu igjen og ørepropper og kunne fortsatt høre. Sengene var harde. Og vi ble vekket av støy og flytting av møbler kl 7 på lørdag som varte helt til kl 8. Usikker på hva dette var, kanskje frokostsalen siden vi lå i 2 etasje. Veldig lytt hvertfall. Om du ønsker en god natt søvn ville jeg funnet et annet hotell.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, annikene2017
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Et topp hotell med en topp plassering. Vi hadde rom med utsikt til Liseberg Tivoli. Hyggelig betjening som var behjelpelig med alt. Fikk plass til motorsykkel i kjellerparkering, trygt og godt ( dog ikke billig). Kort vei til det meste. Frokost som ikke manglet en eneste ting. Vi kommer tilbake!

Takk, mikkelbo
Anmeldt 5. juli 2018

Fin beliggenhet på Avenyn, fantastisk personal, familierommet var meget bra. Rent, velstelt og en trivelig atmosfære. Frokostbufféen var fantastisk. Frisk pådekning, jevnt påfyll. Sprøtt bacon 3 av 3 dager! Gang avstand til Liseberg og resten av Avenyn. Anbefales!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Elite Hotels of Sweden
1  Takk, Lars Erik S
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Billig hotell som er rent å pent. Hyggelig personale og fine rom. Flotte dobbeltrom Og store familierom. Lite minus for frokost, Masseprodusert hvit eggerøre som ikke er god og generelt dårlig utvalg med varm frokost. Brød, pålegg osv var det godt utvalg.

Takk, 556glenng
Anmeldt 14. mai 2018

Et flott hotell ,plassert perfekt for en weekend .Rent og pent god frokost og blide folk i resepsjonen og i baren .Vi var heldige og fikk ett rom med en liten hjørne veranda perfekt å ville beina og ta en kopp kaffe på.

Dato for oppholdet: mai 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Elite Hotels of Sweden