870Linda
5.5 km fra Elite Park Avenue Hotel
Gratis parkering
Se flere hoteller i Göteborg
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Et veldig bra hotell med et stort og bra utvalg når det gjelder frokost. Hyggelig betjening over hele linja. Baren i hotellet var i toppklasse. Proffe bartendere som virkelig kunne jobben sin, nydelige drinker. Restauranten var også helt i toppklasse, veldig god mat og hyggelig personale. Anbefaler virkelig dette stedet hvis du ønsker å bo sentralt i Gøteborg.

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, 570julier
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde rom med vindu ut mot hovedgaten, og støyet fra gaten var helt hinsides. Lå med vindu igjen og ørepropper og kunne fortsatt høre. Sengene var harde. Og vi ble vekket av støy og flytting av møbler kl 7 på lørdag som varte helt til kl 8. Usikker på hva dette var, kanskje frokostsalen siden vi lå i 2 etasje. Veldig lytt hvertfall. Om du ønsker en god natt søvn ville jeg funnet et annet hotell.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, annikene2017
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Et topp hotell med en topp plassering. Vi hadde rom med utsikt til Liseberg Tivoli. Hyggelig betjening som var behjelpelig med alt. Fikk plass til motorsykkel i kjellerparkering, trygt og godt ( dog ikke billig). Kort vei til det meste. Frokost som ikke manglet en eneste ting. Vi kommer tilbake!

Takk, mikkelbo
Anmeldt 5. juli 2018

Fin beliggenhet på Avenyn, fantastisk personal, familierommet var meget bra. Rent, velstelt og en trivelig atmosfære. Frokostbufféen var fantastisk. Frisk pådekning, jevnt påfyll. Sprøtt bacon 3 av 3 dager! Gang avstand til Liseberg og resten av Avenyn. Anbefales!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Elite Hotels of Sweden
1  Takk, 928larseriks
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Billig hotell som er rent å pent. Hyggelig personale og fine rom. Flotte dobbeltrom Og store familierom. Lite minus for frokost, Masseprodusert hvit eggerøre som ikke er god og generelt dårlig utvalg med varm frokost. Brød, pålegg osv var det godt utvalg.

Takk, 556glenng