3 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 142
FindHotelUSD 142
Trip.comUSD 142
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig og behjelpelig personale, men litt rot ang parkeringen som var bestilt god tid føre vi kom.
TOPP frokost.
En del støy fra musikk i 1 etasje, så pass på og få rom høyt.
Store rom med god plass, samt balkong

Takk, p_l_242
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

En overnatting i fint dobbeltrom mot gaten. Merket ikke noe til trafikken utenfor, fin utsikt.
Fint dobbeltrom med badeartikler og bra rengjøring.

Bra utvalg til frokost: brød/rundstykker, vafler, yoghurt, kaffe/te/juice, kalde og varme retter. Pluss noe søtt.

Hyggelig barområde og trivelige/hjelpsomme resepsjonister.

At basseng og badstue var stengt pga reparasjon er det som trekker ned.

Takk, 870Linda
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Et veldig bra hotell med et stort og bra utvalg når det gjelder frokost. Hyggelig betjening over hele linja. Baren i hotellet var i toppklasse. Proffe bartendere som virkelig kunne jobben sin, nydelige drinker. Restauranten var også helt i toppklasse, veldig god mat og hyggelig personale. Anbefaler virkelig dette stedet hvis du ønsker å bo sentralt i Gøteborg.

2  Takk, 570julier
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde rom med vindu ut mot hovedgaten, og støyet fra gaten var helt hinsides. Lå med vindu igjen og ørepropper og kunne fortsatt høre. Sengene var harde. Og vi ble vekket av støy og flytting av møbler kl 7 på lørdag som varte helt til kl 8. Usikker på hva dette var, kanskje frokostsalen siden vi lå i 2 etasje. Veldig lytt hvertfall. Om du ønsker en god natt søvn ville jeg funnet et annet hotell.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, annikene2017
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Et topp hotell med en topp plassering. Vi hadde rom med utsikt til Liseberg Tivoli. Hyggelig betjening som var behjelpelig med alt. Fikk plass til motorsykkel i kjellerparkering, trygt og godt ( dog ikke billig). Kort vei til det meste. Frokost som ikke manglet en eneste ting. Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, mikkelbo