Jesper B
5.8 km fra Gothia Towers & Upper House
Gratis parkering
Se flere hoteller i Göteborg
Anmeldt 16. oktober 2018

Det beste med hotellet var baren og utsikten på toppen. OK med sitteplasser i grupper i 1 etasje. Vi hadde fint vær og det var en grunn til at det var ok å vandre til sentrum. Vet ikke om jeg alene ville valgt dette hotellet.

Takk, tyraus
Anmeldt 15. oktober 2018

Bra beliggenhet ift Liseberg.Frokost var omtrent tom kl 10.30, en frokost som skulle vare til 11.Altfor liten plass i forhold til antall gjester, fikk beskjed om full frokost og komme tilbake etter 10 minutter.Fant brukt strømpebukse i stol under pute på rommet.Måtte si ifra to ganger før de redde opp seng og kom med håndklær til barn. Han som kom virket sur og sa det lå dyne i skuffen, som om vi burde re opp selv.Aldri mer gothia!!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, elisabethkuhne21
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Vi booket riktig nok et rom i Upperhouse med tilgang til spa og premium frokost.

-/+ Frokost bærer preg av å være premium, men litt lite utvalg men det som er der smaker nydelig. Mannen savnet bacon og litt annet utvalg av ost og pålegg. Ellers serveres frokosten i nydelig omgivelser med flott utsikt og behagelig atmosfære. Får også egen meny hvor man kan bestille mat retter rett fra kjøkkenet.

+Sengene var perfekt ! Hyggelig betjening! Får følelsen av å ha betalt litt ekstra. Rommet var stort , flott utsikt, badekar og dusj. Sjokolade og kaffe/te

+Spa avdeling var også en opplevelse av velvære og det flotte bassenget utendørs med glassgulv så man ser alle høydemeterne ned.

+Resturantene som har tilknytning til hotellet serveres også god mat , men ok priser😊 vi vil gjerne tilbake !

+ veldig nærme trikken om man ønsker en tur inn til sentrum.

+ligger ved Liseberg om man har med seg barn eller har ønske om en tur i fornøyelsesparken

+ parkerte i focus forhåndsbooket og det var veldig nærme med egen gjennom gang inn til hotellet. Bilen er også innelåst og vi hadde egen kode for å komme ut.

Takk, 908katrinev
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vi tok oss en kjærestetur til Gøteborg en helg for å kose oss. Etter en lang kjøretur ble vi sjekket inn på hotellet. Vi fikk et slitent rom med mugglukt i «Tower 1».
Etter en samtale med resepsjonen fikk vi et nytt rom i «Tower 3» med meget høy standard i forhold til det første. Dette rommet var flott, og vi kan varmt anbefale dette hotellet etter turen vår.

Liseberg er en flott fornøyelsespark med mye moro. Uheldigvis mye mennesker, men alt i alt en god opplevelse.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, henrikhem
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet. Utsikten blir mer og mer spektakulær jo høyere rommet ligger, men flott uansett. Deilig frokostbuffet som har «alt»
Rene, fine rom og koselig betjening.
Anbefaler et glass bobler i Sky bar

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, elisabethw49