Priceline
5.8 km fra Gothia Towers & Upper House
Gratis parkering
Se flere hoteller i Göteborg
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Vi tok med våre barn på 6 og 10 år til Gothia Towers for å få julestemning på Liseberg, julestemningen startet umiddelbart på hotellet. De har tydelig brukt mye tid og ressurser for at gjestene skal få den beste opplevelsen. Fine, rene rom med gode senger og hyggelig og rask roomservice. God frokost med veldig bra utvalg av mat og drikke. Hyggelig og serviceinnstilt personellet. Vi har fått en utrolig fin start på førjulsferien vår og kommer gjerne tilbake!

Takk, absde
Anmeldt 13. desember 2018

Pent og ryddig hotell, god service! Fantastisk mat. fikk ikke vært innom spa avdelingen. Men fikk sett, og dit går turen neste gang! Frokosten var flott, med mange muligheter! Vi var å spiste på upper house,er selv kokk, og maten der var fantastisk 😃

Takk, Excursion27617556394
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Helt topp. Servicen var upåklagelig. Hyggelig folk over alt. Beliggenheten er veldig bra, i hvert fall hvis du skal på Liseberg. Også kort gange til avenyen og mer. Ligger rett ved E6 og bra med parkering, med gangbru over til hotellet. Treningsrommet er et av de beste jeg har sett på hoteller. Skybaren var et veldig fint sted å ta en drink på kvelden. Hotellet var generelt veldig fint. Barnevennlig. Frokosten var ganske bra.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 228jesperb
Anmeldt 16. oktober 2018

Det beste med hotellet var baren og utsikten på toppen. OK med sitteplasser i grupper i 1 etasje. Vi hadde fint vær og det var en grunn til at det var ok å vandre til sentrum. Vet ikke om jeg alene ville valgt dette hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, tyraus
Anmeldt 15. oktober 2018

Bra beliggenhet ift Liseberg.Frokost var omtrent tom kl 10.30, en frokost som skulle vare til 11.Altfor liten plass i forhold til antall gjester, fikk beskjed om full frokost og komme tilbake etter 10 minutter.Fant brukt strømpebukse i stol under pute på rommet.Måtte si ifra to ganger før de redde opp seng og kom med håndklær til barn. Han som kom virket sur og sa det lå dyne i skuffen, som om vi burde re opp selv.Aldri mer gothia!!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, elisabethkuhne21