Gratis avbestilling frem til 17.02.23
Gratis avbestilling frem til 18.02.23
TripadvisorUSD 126
Official Site
Anmeldt 21. desember 2018

Bra hotell med bra personale, oversiktlig og masse plass. Eget området for barn og store fine rom. Anbefales på der sterkeste, øl det er fammilie eller jobb. Nærheten til blant annet Liseberg og andre restauranter i området gjør hotellet til ett enkelt valg.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Flyer34223366749
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Vi tok med våre barn på 6 og 10 år til Gothia Towers for å få julestemning på Liseberg, julestemningen startet umiddelbart på hotellet. De har tydelig brukt mye tid og ressurser for at gjestene skal få den beste opplevelsen. Fine, rene rom med gode senger og hyggelig og rask roomservice. God frokost med veldig bra utvalg av mat og drikke. Hyggelig og serviceinnstilt personellet. Vi har fått en utrolig fin start på førjulsferien vår og kommer gjerne tilbake!

Takk, absde
Anmeldt 13. desember 2018

Pent og ryddig hotell, god service! Fantastisk mat. fikk ikke vært innom spa avdelingen. Men fikk sett, og dit går turen neste gang! Frokosten var flott, med mange muligheter! Vi var å spiste på upper house,er selv kokk, og maten der var fantastisk

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Excursion27617556394
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Helt topp. Servicen var upåklagelig. Hyggelig folk over alt. Beliggenheten er veldig bra, i hvert fall hvis du skal på Liseberg. Også kort gange til avenyen og mer. Ligger rett ved E6 og bra med parkering, med gangbru over til hotellet. Treningsrommet er et av de beste jeg har sett på hoteller. Skybaren var et veldig fint sted å ta en drink på kvelden. Hotellet var generelt veldig fint. Barnevennlig. Frokosten var ganske bra.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 228jesperb
Anmeldt 16. oktober 2018

Det beste med hotellet var baren og utsikten på toppen. OK med sitteplasser i grupper i 1 etasje. Vi hadde fint vær og det var en grunn til at det var ok å vandre til sentrum. Vet ikke om jeg alene ville valgt dette hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, tyraus