“Koselig uformelt lite spisested”
Anmeldelse av Bee kök & bar Göteborg

Bee kök & bar Göteborg
Vurdert som nr. 70 av 1 455 Restauranter i Göteborg
Kjøkken: Svensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. desember 2018

Etter å ha ruslet litt rundt i julegatene i byen ble dette stedet valgt til dagens middag.
Vi ble tatt godt imot av hyggelig betjening. Fikk meget god service, og maten smakte fortreffelig. Vi spiste burger og fiskesuppe. Uformell og god stemning. Kommer gjerne tilbake.

1  Takk, eilertl2014

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelige ansatte med god serviceinnstilling. Kjempegod mat og god stemning:) Hit kommer vi gjerne igjen.

Takk, marianns01
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Etter noen timer i bilen så ville vi ha litt smått å spise til lunsj. Vi gikk tilfeldig forbi Bee som var nesten full av folk og tok en sving innom der.
Mat og drikke var god og hyggelig betjening. Det var høyt støynivå der inne så det ble litt slitsomt i lengden, men veldig hyggelig.

Takk, arildth
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Ble anbefalt dette stedet av lokalkjente. Kjempegode burgere, hyggelig service og uformell stemning. Ligger sentralt og har også hyggelig uteservering.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, AnneR315
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Spiste lunsj her. God mat med glutenfritt og vegetarisk alternativ. Hyggelig betjening og god service.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Coastal604770

Reisende som så på Bee kök & bar Göteborg, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Bee kök & bar Göteborg? Del dine erfaringer!