TripAdvisor

Kjøkken: Svensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Var klare for lunsj og gikk tilfeldig innom Bee. Spiste et solid rekesmørbrød. Det var godt, med mye reker, men fryktelig dyrt. 245 kroner! Noe billig sted er det ikke. Fikk forståelsen av at de andre i selskapets mat også var god. Rask servering fra flinke servitører.

Dato for besøk: august 2019
Takk, janbM4455CY

Anmeldt 31. august 2019

Stedet er veldig bra for en god lunsj. Besøkt restauranten flere ganger, og like fornøyd hver gang. Koselig beliggenhet og god service.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 249magnuss
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Rask og hyggelig service. Hunden fikk vann også. Masse folk, men allikevel var det god service. Spiste ikke, så vet ikke hvordan maten er

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Wolkar86
Anmeldt 16. desember 2018

Etter å ha ruslet litt rundt i julegatene i byen ble dette stedet valgt til dagens middag.
Vi ble tatt godt imot av hyggelig betjening. Fikk meget god service, og maten smakte fortreffelig. Vi spiste burger og fiskesuppe. Uformell og god stemning. Kommer gjerne tilbake.

Takk, eilertl2014
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelige ansatte med god serviceinnstilling. Kjempegod mat og god stemning:) Hit kommer vi gjerne igjen.

Takk, marianns01

Reisende som så på Bee kök & bar Göteborg, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Bee kök & bar Göteborg? Del dine erfaringer!