Expedia.comUSD 145
eDreamsUSD 138
CheapTicketsUSD 145
Orbitz.comUSD 145
Anmeldt 20. august 2018

Fikk et koselig lite enkeltrom med et godt bad og deilig seng. Rom ut til en rolig bakgård. Jeg sov som en stein og frokosten var nydelig. Her finnes lokal kunst og ikke minst gode forklaringer på hvordan man kan leve litt mer økologisk. Herlig!

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, TuvaTravel
Anmeldt 10. juni 2018

Var et veldig bra hotel, til en rimelig pris, var litt skeptisk til at det ikke var døgnåpen resepsjon, men det gikk veldig bra. Rene koselige rom, svært hyggelige og hjelpsom betjening. Var koselig og bra frokost, og en perfekt beliggenhet. Kan absolutt anbefales.

Romtips: Var ikke heis på hotellet.
Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, totre
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Valgte hotellet basert på beliggenhet. Fant ut at hotellet hadde 5 parkeringsplasser og bestilte parkering dagen før innsjekk. Jeg ga beskjed om av jeg ville komme tidlig på formiddagen. Uoppfordret ga de beskjed om at de skulle forsøke å ha rommet klart, selv om innsjekking er kl. 15. Ankom hotellet og både rommet og parkeringsplassen var klar! Hotellet fremstår som rent, ryddig og hjemmekoselig. I tillegg ligger hotellet veldig sentralt til «alt» i Göteborg sentrum. Betjeningen yter super service. Kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Vacation597979
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Perfekt hotell,med perfekt beligenhet og i en rolig gate. Innsjekking gikk fort,med en hyggelig dame i respsjon. Fikk et flott rom,med ei ekstremt god seng,flott bad og rommet var mot bakgården så det var veldig stille og ingen støy fra gaten. Er ikke heis på hotellet,men hadde rom i 2 etg,så det gikk bra. Frokosten var enkel men veldig god og var i kafen i nabobygget. Hotellet er meget sentralt,kort vei å gå til kjøpesenter,pub,restauranter,butikker og centralstasjonen. Anbefaler dette hotellet og de har den beste sengen jeg har opplevd på et hotell.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, SivHege2013
Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Utrolig bra beliggenhet. 10 min spaser tur fra Sentral stasjon .
Veldig rene rom med tilfredsstillende standard. Flott frokost i koselig cafe ved siden av hotellet. Absolutt anbefales for kortere tur i Gøteborg.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, 85milid