“Sjarmerende med fantastisk frokost!”
Anmeldelse av Hotel Bellora

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 7 sider til!
Hotel Bellora
Nr. 7 av 67 hoteller i Göteborg
Anmeldt 11 juli 2017

Koselig hotell med sentral beliggenhet. Fine rom, flott takterasse og bra restaurant som også serverte en strålende frokost med god kvalitet på råvarer. Vil anbefale dette hotellet til andre som skal på tur til Gøteborg.

• Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, tonjem468
Svar fra ledelsen:Besvart 14 juli 2017

Hej tonjem468,
Tack så hjärtligt för topp betyget och för era rekommendationer , mycket uppskattat!
Härligt att du trivdes så gott i centrala Göteborg och med din övernattning på Bellora.
Varmt välkommen tillbaka för fler upplevelser och för att vakna upp till frukosten i Bellora klass.
Med vänlig hälsning, Angelica

Anmeldt 28 juni 2017

Koselig hotell med strålende service, deilig frokostbuffé og komfortable senger.
Litt små rom men der skal man jo bare sove:-) Ligger rett på Avenyen så alt av restauranter ligger rett utenfor døren. Kan anbefales på det varmeste!

Takk, 911linet
M B, Manager på Hotel Bellora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21 september 2017

Tack Line för ditt fina omdöme, mycket uppskattat.
Nästa gång du är i Göteborg så hoppas jag att vi ses igen.

Anmeldt 6 juni 2017

Fantastisk beliggenhet, svært god atmosfære, unik og god frokost. Minus for svært trangt og mye mennesker under frokosten - det var vanskelig å komme til maten, og det var veldig surt når den var så god!
Likevel, et veldig bra hotell med svært god service og beliggenhet.

Takk, andreasr190
M B, Manager på Hotel Bellora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15 juni 2017

Tack Andreas för ditt fina omdöme om oss.
Vi blir riktigt stolta samt stolta över att du som gäst valde oss.
Hoppas vi får se dig snart igen, det ser vi alla fram emot.

Anmeldt 5 juni 2017

Dette er et fantastisk hotell! Rommet var helt fantastisk vakkert, vi ble rett og slett målløs når vi kom inn døren. Selv om rommene nok har samme utforming og utsmykning føltes det veldig personlig, likt som for resten av hotellet. De ansatte var utrolig hyggelige, og de virket genuint glad for å ha oss som gjester. Beliggenheten var perfekt, og det var frokosten også. Aldri har jeg hygget meg så mye, eller sovet så godt på et hotell noen gang. Vi kommer garantert tilbake, og dette er nok vårt nye stamhotell!

• Opphold: juni 2017, reiste med venner
Takk, Anna Y
Svar fra ledelsen:Besvart 7 juni 2017

Hej 348annay,
Tack så hjärtligt för dina fantastiska ord om oss!
Verkligen kul att du gillade konceptet och att personalen levererade bra service till dig. Varmt välkommen tillbaka, känn dig som hemma.
Hoppas att vi ses snart igen!

Med vänlig hälsning, Angelica

Anmeldt 5 juni 2017

Flott hotell midt på avenue.
Hyggelig betjening og god mat. Litt dyrt men vi var der under festival så de fleste hoteller i Gøteborg var overpriset denne helgen. Bra lokalisasjon, fin liten takterasse

Takk, Anniken J
M B, Manager på Hotel Bellora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27 juni 2017

Hej Anniken,
Varmt välkommen tillbaka och härligt att ni trivdes så bra hos oss.
Hoppas ni kommer tillbaka snart och för bästa pris och datum ring oss gärna eller besök vår hemsida för bästa pris.
Tack så mycket.
Med vänlig hälsning, Micael

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Göteborg hotellene
0,6 km unna
Clarion Hotel Post
Nr. 12 av 67 i Göteborg
3 481 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Hotel Bellora? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Hotel Bellora

Adresse: 6 Kungsportsavenyen, Göteborg 411 36, Sverige (tidligere Mornington Hotel Stravaganza Goteborg)
Beliggenhet: Sverige > Vestkysten > Vastra Gotaland County > Göteborg
Fasiliteter:
Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Romservice
Hotellstil:
Nr.6 luksushotell i Göteborg
Nr.19 forretningshotell i Göteborg
Prisnivå: kr 916 - kr 2 353 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Hotel Bellora 4*
Antall rom: 98
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Hotel Bellora. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Mornington Hotel Gothenburg

Er dette din oppføring på TripAdvisor?