Anmeldt 28. juni 2017

Koselig hotell med strålende service, deilig frokostbuffé og komfortable senger.
Litt små rom men der skal man jo bare sove:-) Ligger rett på Avenyen så alt av restauranter ligger rett utenfor døren. Kan anbefales på det varmeste!

Takk, 911linet
M B, Manager på Hotel Bellora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2017

Tack Line för ditt fina omdöme, mycket uppskattat.
Nästa gång du är i Göteborg så hoppas jag att vi ses igen.

Anmeldt 6. juni 2017

Fantastisk beliggenhet, svært god atmosfære, unik og god frokost. Minus for svært trangt og mye mennesker under frokosten - det var vanskelig å komme til maten, og det var veldig surt når den var så god!
Likevel, et veldig bra hotell med svært god service og beliggenhet.

Takk, Andreas R
M B, Manager på Hotel Bellora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2017

Tack Andreas för ditt fina omdöme om oss.
Vi blir riktigt stolta samt stolta över att du som gäst valde oss.
Hoppas vi får se dig snart igen, det ser vi alla fram emot.

Anmeldt 5. juni 2017

Dette er et fantastisk hotell! Rommet var helt fantastisk vakkert, vi ble rett og slett målløs når vi kom inn døren. Selv om rommene nok har samme utforming og utsmykning føltes det veldig personlig, likt som for resten av hotellet. De ansatte var utrolig hyggelige, og de virket genuint glad for å ha oss som gjester. Beliggenheten var perfekt, og det var frokosten også. Aldri har jeg hygget meg så mye, eller sovet så godt på et hotell noen gang. Vi kommer garantert tilbake, og dette er nok vårt nye stamhotell!

• Opphold: juni 2017, reiste med venner
Takk, Anna Y
Svar fra ledelsen:Besvart 7. juni 2017

Hej 348annay,
Tack så hjärtligt för dina fantastiska ord om oss!
Verkligen kul att du gillade konceptet och att personalen levererade bra service till dig. Varmt välkommen tillbaka, känn dig som hemma.
Hoppas att vi ses snart igen!

Med vänlig hälsning, Angelica

Anmeldt 5. juni 2017

Flott hotell midt på avenue.
Hyggelig betjening og god mat. Litt dyrt men vi var der under festival så de fleste hoteller i Gøteborg var overpriset denne helgen. Bra lokalisasjon, fin liten takterasse

Takk, Anniken J
M B, Manager på Hotel Bellora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2017

Hej Anniken,
Varmt välkommen tillbaka och härligt att ni trivdes så bra hos oss.
Hoppas ni kommer tillbaka snart och för bästa pris och datum ring oss gärna eller besök vår hemsida för bästa pris.
Tack så mycket.

Anmeldt 4. juni 2017

Sjarmerende og mysigt hotell. Den italienske "stemningen" likte jeg svært godt. Beste frokosten jeg har fått på hotell i Sverige. Hyggelig personalet. Roof top terrassen var grym! Loved it:) kort veg til shoppingområde.

• Opphold: juni 2017, reiste med venner
Takk, 619kathriner
Svar fra ledelsen:Besvart 7. juni 2017

Hej 619kathriner,
Väldigt mycket tack för ditt fina omdöme om oss på Hotel Bellora.
Vi vill alltid överträffa våra gästers förväntningar och därmed hoppas vi, att man vill komma tillbaka till oss. Kommer du tillbaka?

Hoppas vi ses snart!

Varma hälsningar, Angelica