Besparingsvarsel! 14 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 14 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 141 per natt.

Besparingsvarsel! 11 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 11 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 140 per natt.

Scandic Rubinen(Göteborg)
Center Hotel(Göteborg)
Besparingsvarsel! 41 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 41 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 132 per natt.

Gothia Towers(Göteborg)
Gratis avbestilling frem til 03/08
  • Frokost inkludert
Quality Hotel Winn(Göteborg)(Mye for pengene!)
Quality Hotels
  • Gratis parkering
ClarionCollection
Besparingsvarsel! 13 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 13 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 149 per natt.

Kvibergs Hostel & Cottages(Göteborg)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Clarion Hotel Post(Göteborg)
Gratis avbestilling frem til 05/08
Besparingsvarsel! 10 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 10 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 155 per natt.

Anmeldt 24. juli 2017

Veldig koselig hotell, sentralt midt i Gøteborg. Utrolig bra beliggenhet. Små, men hyggelige rom. Rene rom, med akkurat det vi trengte. Kan absolutt anbefale dette hotellet. Hyggelig og vennlig betjening. Kommer gjerne tilbake hit.

• Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, Anne karin B
Svar fra ledelsen:Besvart 30. juli 2017

Anne Karin B,
Tack så väldigt mycket för dina fina ord om oss! Oerhört uppskattat att du gillar det vi gör! Kom snart tillbaka!
Bästa hälsningar, Angelica

Anmeldt 11. juli 2017

Koselig hotell med sentral beliggenhet. Fine rom, flott takterasse og bra restaurant som også serverte en strålende frokost med god kvalitet på råvarer. Vil anbefale dette hotellet til andre som skal på tur til Gøteborg.

• Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, tonjem468
Svar fra ledelsen:Besvart 14. juli 2017

Hej tonjem468,
Tack så hjärtligt för topp betyget och för era rekommendationer , mycket uppskattat!
Härligt att du trivdes så gott i centrala Göteborg och med din övernattning på Bellora.
Varmt välkommen tillbaka för fler upplevelser och för att vakna upp till frukosten i Bellora klass.
Med vänlig hälsning, Angelica

Anmeldt 28. juni 2017

Koselig hotell med strålende service, deilig frokostbuffé og komfortable senger.
Litt små rom men der skal man jo bare sove:-) Ligger rett på Avenyen så alt av restauranter ligger rett utenfor døren. Kan anbefales på det varmeste!

• Opphold: juni 2017, reiste som et par
Takk, 911linet
M B, Manager på Hotel Bellora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2017

Tack Line för ditt fina omdöme, mycket uppskattat.
Nästa gång du är i Göteborg så hoppas jag att vi ses igen.
Med vänlig hälsning, Micael

Anmeldt 6. juni 2017

Fantastisk beliggenhet, svært god atmosfære, unik og god frokost. Minus for svært trangt og mye mennesker under frokosten - det var vanskelig å komme til maten, og det var veldig surt når den var så god!
Likevel, et veldig bra hotell med svært god service og beliggenhet.

• Opphold: juni 2017, reiste som et par
Takk, Andreas R
M B, Manager på Hotel Bellora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2017

Tack Andreas för ditt fina omdöme om oss.
Vi blir riktigt stolta samt stolta över att du som gäst valde oss.
Hoppas vi får se dig snart igen, det ser vi alla fram emot.
Med vänlig hälsning, Micael

Anmeldt 5. juni 2017

Dette er et fantastisk hotell! Rommet var helt fantastisk vakkert, vi ble rett og slett målløs når vi kom inn døren. Selv om rommene nok har samme utforming og utsmykning føltes det veldig personlig, likt som for resten av hotellet. De ansatte var utrolig hyggelige, og de virket genuint glad for å ha oss som gjester. Beliggenheten var perfekt, og det var frokosten også. Aldri har jeg hygget meg så mye, eller sovet så godt på et hotell noen gang. Vi kommer garantert tilbake, og dette er nok vårt nye stamhotell!

• Opphold: juni 2017, reiste med venner
Takk, Anna Y
Svar fra ledelsen:Besvart 7. juni 2017

Hej 348annay,
Tack så hjärtligt för dina fantastiska ord om oss!
Verkligen kul att du gillade konceptet och att personalen levererade bra service till dig. Varmt välkommen tillbaka, känn dig som hemma.
Hoppas att vi ses snart igen!

Med vänlig hälsning, Angelica