Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Sjarmerende hotell midt i hjerte av Gøteborg. Kort vei til Liseberg og sentrumskjernen. Hotellet kan skilte med en fantastisk italiensk frokost og ikke minst en restaurant med italinske retter som smakte nydelig. I tillegg et godt vinutvalg men dette må en forespør. Hyggelig og serviceinnstillt personale. Noe trekk for små rom.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Eli H
Anmeldt 19. juni 2018

Bra hotel og fantastisk frokost. Ops! Noen av rommene er veldig små som passer for 1-2 netters overnattinger. Fin beliggenhet og mulighet for hotell/p-hus. Litt høye puter, som det ofte er på hotell. Veldig hyggelig og god atmosfære!

Takk, jacqueline391
Angelica A, Guest Relations Manager på Hotel Bellora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2018

Hej jacqueline391,
Tusen tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att ni var nöjda med vistelsen.
Vi har totalt 97 st olika rum, nästa gång du kommer till oss, skall du bo i ett annat rum som förhoppningsvis lever upp till dina förväntningar. Vi ser redan fram emot din nästa vistelse.
Varmt välkomna tillbaka.

Anmeldt 19. juni 2018

Hotellet har god beliggenhet, er rent og innbydende med svært komfortable senger. De minste rommene er nok trange, men vi hadde et større rom som kostet noen hundrelapper mer og var romslig. Frokosten er i absolutt toppklasse, kunne ikke vært bedre.

Takk, Kjbre
Angelica A, Guest Relations Manager på Hotel Bellora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2018

Hej Kjbre,
Tusen tack för din vistelse och att du tog dig tid att lämna ett omdöme efter din vistelse.
Hoppas du snart är tillbaka och är det något vi kan göra för der nästa vistelse är du varmt välkommen att kontakta receptionen så hjälper de dig med dina önskemål.

Varmt välkomna tillbaka.

Anmeldt 4. juni 2018

Flott beliggenhet midt på avenyen, godt lydisolerte rom, svært hyggelig betjening. Parkering i kjelleren. Gjennomført Italiensk stil og atmosfære, det gikk som en rød tråd (Vi elsker Italia). Akuurat passe stort, men dessverre trang men helt super takterrasse om det hadde vært plass til oss. Tror nok det var veldig mange gjester der som IKKE bodde på hotellet. Burde vært reservert hotellets gjester.

Takk, kaileander2018
Angelica A, Guest Relations Manager på Hotel Bellora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2018

Hej kaileander2018,
Tack för att du har tagit dig tid och lämna ett sånt fint omdöme efter din vistelse hos oss.
Verkligen kul att du gillade konceptet.
Vår fantastiska takterrass som är öppen för alla, är oerhört populär, och det blir fort fullt av folk där uppe när solen skiner så härligt på oss.
Vi hoppas att ni snart väljer att vara vår gäst igen, varmt välkommen tillbaka!

Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Koselig hotell, passer veldig bra for par. God italiensk mat i restauranten, husk å bestille bord.
Et hotell litt utenom det vanlige med italiensk romantisk stil. Kul takterrasse med DJ og gode drinker.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Steinar2013
Angelica A, Guest Relations Manager på Hotel Bellora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juni 2018

Hej Steinar2013,
Tusen tack för att du har gett oss så fina ord om din vistelse.
Kom gärna snart igen och fira in sommaren (igen) över en drink eller två på takterrassen med oss.
Vi ser fram emot att få hälsa er varmt välkomna tillbaka!
Bästa hälsningar, Angelica