Petter
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Jessica V, General ManagerHotel Eggers, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 2. jan. 2019
Hej ostlia,

Tack för din recension. Mycket trevlig läsning som gör oss stolta over att våra gäster uppskattar hotellet och trivs.

På återseende!

kr 1 293
4.3 km fra Hotel Eggers
Se flere hoteller i Göteborg
Anmeldt 6. august 2018

Etter diverse hotellopplevelser i Göteborg opp gjennom årene, valgte vi denne gang å booke på Hotel Eggers - og vi angret ikke! Dette historiske hotellet har virkelig sjel og sjarme. Allerede i resepsjonen forsto vi at dette var unikt. Klassisk stil gjorde at vi følte oss hensatt til gamle dager. Vi fikk et stort fint rom, med krystallkrone i taket og en alldeles nydelig seng. Alt av utsmykking holder gammel fin stil. Sentral beliggenhet, topp service og god frokost. Grunnen til at det ikke ble full score er at hotellet mangler aircondition (fordi det ikke er enkelt å få det til i et verneverdig bygg), og vi måtte derfor ha vinduene oppe i den varme sommernatta med en del støy fra det travle torget på utsiden. Men vi kommer allikevel å velge dette igjen, da dette føltes som et personlig hotell, i motsetning til giganthotellet Post, tvert over gata. Anbefaler hotel Eggers!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Magel62
Jessica V, General Manager på Hotel Eggers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Hej Magel62,

Så roligt att höra att ni var nöjda med vistelsen hos oss på gamla klassiska Eggers!

Varmt välkommen tillbaka!

Bästa hälsningar

Anmeldt 16. april 2018 via mobile enheter

En langweekend i Gøteborg kan aldri bli det samme uten å være på Eggers. Her får du sentrumsnærhet kombinert med stil og sjarm.

Eggers lever virkelig opp til forventningene og vel så det. Et hotel med historie tilbake til 1859 er grunn nok i seg selv til å besøke hotellet, men når du får oppleve de vakre rommene og den fantastiske atmosfæren blir du slått i bakken. Det eneste jeg hadde å utsette på rommet vår var at lysekronen i taket ikke sto helt i stil til det overdådige møblementet i resten av rommet ;)

Hotellet har hyggelige og hjelpsomme ansatte, og rengjøringen var plettfri. Frokosten var ikke den største jeg har sett, men den var intim og hyggelig, og den hadde det viktigste man trenger på en hotellfrokost.

Hvis jeg skal gi ett råd så er det som jeg har sett flere si tidligere; hvis du skal hit når det er litt varmere tider så vær obs på at det er konsekvenser ved å være på et hotel midt i sentrum uten air-con, men det var ikke noe problem for vår del å lufte gjennom dagen, og vi var der når det var 20 grader på dagen.

PS! Ekstremt god beliggenhet om du reiser med tog, vi fikk stort utbytte av Søndagen også fordi vi slapp å først stresse til hotellet og deretter til toget.

Tusen takk til Hotel Eggers for en fantastisk opplevelse, vi ses nok igjen

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, RolfJonasRingenKrist
Jessica V, General Manager på Hotel Eggers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. april 2018

Hej Ralpj626,

Tack för alla fina ord!
Vi är ödmjukt tacksamma för ett så otroligt fint omdöme!
Vi ser fram emot er nästa vistelse hos oss på Eggers!

Med vänlig hälsning

Anmeldt 20. desember 2017 via mobile enheter

Hadde et kjempehyggelig opphold et par dager like før jul. Ble tatt i mot av en meget hyggelig ung mann til fantastiske omgivelser på julepyntet hotell. Stort rom ned utsikt over drottningplatsen. Stor god seng, stort bad, rent og fint. Beliggenhet meget sentralt med spårvagn, tog og busser så og si utenfor inngangen. Sentrum og Nordstan 50 meter bak hotellet. Frokost var god, standard hotellfrokost pluss. Noe slitt inventar her og der, men det er litt av sjarmen med et hotell fra 1800-tallet. Er oppusset for ikke alt for lenge siden, men den sjarmerende, autentiske stilen fra perioden er beholdt på en fin måte. Kommer til å reise tilbake hit.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, permortene2014
Jessica V, General Manager på Hotel Eggers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. februar 2018

Hej Per Morten,

Tack för att vi fick ta hand om dig och underbart att höra att du trivdes så gott .

Varmt välkommen igen !

Med vänlig hälsning

Anmeldt 9. august 2017

For ett stilig hotell! Klassisk innredet med tunge gamle møbler og for ett rom! Vi hadde rom med balkong og en stooor seng. Veldig stor og flott frokost buffet. ENESTE man MÅ være oppmerksom på er at dette hotellet har beholdt sin gamle stil og dette betyr ingen aircon! Så med vinduer ut mot toget og jernbanen ( for vi måtte ha luft! )var det en del støy. Derfor bare gjennomsnitt på rangering, Alt ellers var bra!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, judith h
j_vialleton, Hotelldirektör på Hotel Eggers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2017

Hej Hegge,

Tack för att ni vald Eggers och det gläder oss att ni trivdes. Det stämmer att vi inte har någon aircond - vi är kulturminnesmärkta så vi får inte göra vad vi vill men vi arbetar med kommunen som äger fastigheten på en lösning - så inom en inte allt för lång framtid har vi förhoppningsvis aircond.

Med hopp om att vi får hälsa er välkomna till oss på nytt.

Med vänliga hälsningar

Anmeldt 6. juni 2017

Ligger nesten for sentralt med tanke på ingen ventilasjon. Kun åpne vinduer. Trangt bad og skulle trengt en renovasjon.
MU
Mye støy fra trikk og trafikk til jernbane stasjonen.
Hyggelig betjening.
Frokost er på det jevne.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Tormod E
Jessica V, Manager på Hotel Eggers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2017

Hej Tormod,

Tack för att du bodde hos oss - däremot tråkigt att höra att du inte var helt nöjd med din vistelse. Våra rum är alla i olika storlek vilket innebär att några har lite mindre bad och antagligen har du fått ett av dessa rum. I övrigt är alla rum nyrenoverade förutom 4 som vi hade sparat för en filminspelning, dessa kommer renoveras under hösten.

Med hopp om att vi får glädjen att ta emot dig på nytt.

Med vänliga hälsningar