2 personer ser på dette hotellet
Priceline
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
eDreamsUSD 184
Anmeldt 21. februar 2020

Jeg og min kone feiret vår 10 års bryllups dag på dette flotte hotelle med sjel og god atmosfære. Oppholdet ble toppet med rom nummer 133, Håkan Hellstrøms rommet. Hotellet hadde satt en deilig flaske med musserende vin frem til oss, og gratulerte oss med dagen. TUSEN TAKK!
På kvelden var vi med på en historisk vandring på hotellet, med middag tilslutt.
Vi likte oss så godt på hotellet, og var lykkelige over det dårlige været ute. Likte svært god de fremoverlente medarbeiderne på hotellet, som la sjelen inn i å få gjestene til å føle seg hjemme.
Dette er et hotell jeg gjerne kommer tilbake til, og kommer til å foreslå for andre som skal en tur til Gøteborg. Takk for oss!

Romtips: Rom nr. 133.
Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, hildeskovli
Anmeldt 27. november 2019 via mobile enheter

Jeg var på besøk hos Eggers i helgen. Det er et veldig fint hotell og personalet var så hyggelige. Hadde håpet på en lunsj i restauranten, men det var helt fullbooket. Så et tips er å booke det på forhånd. Jeg gleder meg til å komme tilbake. Anbefales!

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, anelun
Anmeldt 25. oktober 2019

Jeg er strålende fornøyd etter å ha tilbrakt en helg med fire vinner på Hotel Eggers! Vi bodde på superior dobbeltrom med utsikt mot byen. Det var noe trafikkstøy, men det var vi klar over på forhånd og hadde derfor utstyrt oss med ørepropper. Vi var godt fornøyd med rommet, selv om det knirket i gulvet og det var litt lytt. Jeg kunne også ønsket meg litt mer produkter på badet som for eksempel body lotion.
Ellers er hotellet er gjennomført stilfullt og elegant, og det ligger meget bra plassert bare et par minutter fra jernbarnestasjonen/busstasjonen og kjøpesenteret Norstan. Det er i det hele tatt kort vei til det meste.
Den første kvelden spiste vi middag i hotellets restaurant og vi fikk sitte i tsarens rom. Maten var helt fortreffelig - det er lenge siden jeg har spist så god kveite. Den ble servert med linser og fennikel. Anbefaler også å prøve hotellets signaturdrink: Eggers Royal. Frisk og god!

Dato for oppholdet: oktober 2019
3  Takk, LivBentet
Jessica V, General Manager på Hotel Eggers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2019

Hej LivBentet,

Tack för att du bodde hos oss - och för alla fina superlativ om hotellet och restaurangen!

Hoppas vi får glädjen att hälsa dig välkommen igen!

Vänliga hälsningar

Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Hotell Eggers er et gammelt hotell og bærer preg av det.
Rommene er små og badene har mangler. Dusjdører som ikke kan lukkes helt, dolokk som ikke var iorden .
Vi fikk et annet rom som var litt større. Men kunne ikke hs vinduet oppe om natten pga støy fra gata .
Hotellrommene var støvete og luften i korridoren veldig tett.
Her burde mye vært skiftet ut og renovert.Tepper, gardiner og møbler.

Vi spiste middag i restauranten en kveld noe vi ikke burde gjort.
Maten var vandig og smakløs.
Vi var en gruppe, men ble plassert på to bord.

Det var ingen beklagelse selvom vi sa ifra om ting.
De som jobbet i Resepsjonen var ikke mer hyggelige enn de burde være. Flere i gruppen opplevde dem sure.
Frokostsalen var trist og mørk, med gamle slitte møbler og gardiner som var veldig støvete. Det var ingen ventilasjon og det var befriende å komme ut av hotellet i bylufta.
Anbefaler å prøve andre hotell enn dette.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Maria3114
Jessica V, General Manager på Hotel Eggers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2019

Hej Maria3114,

Tack för att du tog dig tid att skriva din feedback och stort tack för att ni gästade oss!

Jättetråkigt att höra att Eggers hotell och restaurang uppfyllde inte era förväntningar. Vi beklargar detta verkligen då vi uppenbarligen brast på flera punkter under er vistelse. Personalen, rummmet samt bordsplacering, detta är inte i linje med den produkt som vi är stolta över och ser till att leverera dag efter dag.

Dina synpunkter är värdefulla för oss så att vi kan förbättra vår service och vår verksamhet.

Bästa hälsningar

Anmeldt 4. september 2019

Dette er hotell på gamlemåten i lokaler med historie. Ryddig og klassisk. Ikke noe spesielt negativt å anmerke. Det er slikt man leter etter i dag, men finner alt for sjelden. Litt dårlig belysning under frokosten var en gjenganger, men det er detaljer. Gammelt, men ryddig holdt på en trivelig måte. Og så fullstendig midt i sentrum.

Romtips: Det kan bli støy hvis du må ha vindu oppe om natten.
Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, DoubleT-73

Hej DoubleT-73,

Tack för alla fina ord,

Hjärtligt välkomna tillbaka till oss på Eggers!

Bästa hälsningar