2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Expedia.comUSD 111
ZenHotels.comUSD 114
Anmeldt 12. oktober 2018

En helt fantastisk og uforglemmelig opplevelse! Fineste hotellet vi noen gang har bodd på! Alt var bare helt perfekt; servicen, suiten, sengen, frokosten og beliggenheten! Vi kommer helt sikkert tilbake! Gleder oss til neste gang❤️

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, tonje22
Anmeldt 18. september 2018

Ingen hjelp overhode å få i resepsjonen. Vedkommende var ikke villig til å hjelpe til.
Hun skyldte på booking.com vedr. avbestilling hvor de trakk hele beløpet kr 1 780,- da jeg ville re-booke måtte man betale ytterligere kr 1 780,- Uakseptabelt. Aldri mer Hotel Pigalle, lite hjelpsomme og aggressive på telefon.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Lene B
Niklas S, Guest Relations Manager på Hotel Pigalle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Hej!

Tack för ditt omdöme.

Alla tredjeparts-kanaler som vi samarbetar med har olika avboknings- och ändringsvillkor.
Vid användande av booking.com så är en avbokning inte återbetalningsbar men kan fortsatt avbokas.

Jag vill personligen stå till tjänst vid frågor och huruvida du uppfattade bokningsprocessen.
Kontakta mig gärna på niklas.s@hotelpigalle.se så att vi kan komma vidare.

Tack!

Anmeldt 27. august 2018

Vi fant dette hotellet tilfeldig og noen ganger er det de beste opplevelsene. Vi storkoste oss fra vi gikk inn døren til vi dro, faktisk så mye at vi bestilte en ekstra overnatting noen dager senere :) Flott personell og fantastisk mat. Anbefaler å spise på Pigalle og nyte livet på takterrassen.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, 678camillan
Niklas S, Guest Relations Manager på Hotel Pigalle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2018

Hej Camilla!

Fantastiskt att få läsa dina ord om er vistelse hos oss!
Ännu roligare att ni kom tillbaka kort därefter!

Hoppas vi får chansen att skämma bort er snart igen.

Till neste gang!

Med venlig hilsen,

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde feilbooket og fikk uventet en ekstra natt i Göteborg. Vi endte opp på Pigalle, klamme og slitne og ble møtt av en svært hjelpsom herre i resepsjonen, som tilbød oss et glass vann og en god stol mens vi ventet på at bookingen gikk i orden.

Hotellet er spesielt og kanskje litt «gimmicky» innredet, med et slags fransk, 20-talls «Moulin Rouge»-preg. Gulvtepper man synker ned i overalt, og høy fløyels-faktor! Kanskje ikke for alle, men vi likte det godt. Stemningsfullt og fint rom, med dimbar belysning over det hele. Vi sa fra i resepsjonen om noen små detaljer ved rommet som ikke var helt i orden (et håndtak som manglet på et skap, et løst rør under badekaret, samt en eske drops i minibaren som var åpnet før vi kom), dette påvirket ikke helhetsopplevelsen stort for oss.

Personalet skrev sirlig ned alle detaljer, beklaget og tilbød oss noe fra baren som kompensasjon. Vi fikk ikke benyttet oss av dette, men tilbudet var likevel fint.

Frokosten var meget god, med mulighet for å spise på en romslig og koselig takterasse. Godt utvalg av både bakverk og mat ellers, men som baconelsker savnet jeg stekte egg og bacon(:

På vei til frokost opplevde vi en ubehagelig lukt i gangene, dette viste seg å være en kloakkbil eller lignende, og var ikke hotellets feil. Likevel beklaget resepsjonisten dette ved utsjekk, og vi ble kompensert over forventning. Alt i alt en svært positiv opplevelse, det er tydelig at god service vektlegges her.

- Det anbefales også å ta heisen, da den ikke annonserer sin ankomst med det tradisjonelle «plinget»!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, JoscarJ
Niklas S, Guest Relations Manager på Hotel Pigalle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Hej Oscar!

Fantastiskt roligt att få läsa igenom din recension och att du lyckades spegla alla dina erfarenheter härifrån.

Beklagligt att ni fick uppleva odören som infann sig utanför och inne i hotellet. Precis som du säger var det inte inom vår sfär att påverka och jag uppskattar din syn på denna engångsföreteelse.

Hoppas vi får chansen att träffas vid nästa gång ni anländer till Göteborg.

Önskar er en fortsatt härlig sommar!

Tusen takk!

Anmeldt 24. juli 2018

Veldig bra hotell, med gode fasiliteter på rommet. Mange artige detaljer, blant annet en flosshatt hengende på veggen og alt av interiør var i Moulin Rouge-stil (vi hadde blå stil på rommet vårt, veldig behagelig og fint). Vi hadde litt trøbbel med at vannet ville renne utover gulvet når vi tømte badekaret, men ellers var alt fantastisk.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, catona75
Niklas S, Guest Relations Manager på Hotel Pigalle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2018

Hej Tor!

Härligt att flosshatten gjorde ett fräckt häftigt intryck tillsammans med våra utrymmen!

Hoppas att vi ses inom kort igen.

På återseende!