2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Trip.com
HurbUSD 153
Anmeldt 24. oktober 2018

Bodde her med familien (2 voksne + 2 barn) 3 netter i Juli. Familierommet var akkurat passe stort. Nydelig frokostbuffet med mye godt utvalg. Høflig betjening i resepsjonen. Godt renhold. Anbefales for et familieopphold i Gøteborg :)

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Lise K
TereseO19, Guest Relations Manager på Scandic Crown, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Hej Lise,
stort tack för att du tar dig tid och ger oss din feedback. Vi uppskattar verkligen dina fina ord om oss här på Scandic Crown.
Hoppas ni har anledning att komma tillbaka snart igen. Varmt välkomna!
Mvh

Anmeldt 17. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
TereseO19, Guest Relations Manager på Scandic Crown, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Anmeldt 29. august 2018

Stort hotell like ved jernbanestasjonen og kommunikasjonsknutepunkt. Helt uten "sjel". Små godt rengjorte rom, god seng men ikke mulig å åpne vinduer. God aircondition. Ingen ventetid på heiser.Hyggelig betjening. Når du går i baren kunne en ikke skrive på rommet uten at det var betalt inn på forhånd. Fikk "mail samme dag som utsjekking at jeg kunne betale for å slippe ev utsjekkings-køer, men jeg hadde jo betalt på forhånd!!
Hyggelig betjening.

Romtips: bestill direkte det er billigst
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Trond W
Terese O, Kundansvarig på Scandic Crown, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2018

Hej Trond!
Stort tack för att du tar dig tid och ger oss din feedback.Tråkigt att höra att du upplever oss som opersonliga, det är verkligen inte vårt mål, så där får vi jobba vidare på att förbättra vår output.
När du checkar in hos oss ber vi våra gäster alltid om ett kreditkort för att kunna sätta upp notor från bar, restaurang etc på rummet, kanske missades det då du checkade in? Det är lätt åtgärdat genom att dra kortet i receptionen. Och precis som du nämner få alla gäster som ska checka ut en påminnelse om att det går bra för dem som icke ännu betalt att betala i förhand för att bara kunna droppa nyckelkortet i 'express checkout' för att slippa köa. Beklagar att det blev en missuppfattning där.
Roligt att du uppskattar vår service och centrala läge.
Varmt välkomna tillbaka snart igen.
Mvh

Anmeldt 16. august 2018

Vi skulle ha noen dager i Gøteborg, med bl.a. Liseberg tur. Hotellet ligger veldig bra til i den anledning. Vi kom tidlig på morgenen og rommet var ikke klart, men vi ble tatt godt i mot i resepsjonen, ble registrert inn og fikk garasjeplass i kjelleren. Tydelig at de som jobber der liker jobben sin, for det var en veldig god tone der og hyggelig atmosfære som smitter over på gjestene. Rommet var veldig bra og godt rengjort. Frokosten på dette hotellet er en opplevelse, fantastisk bra, og alle er blide og hyggelige. Til de som vurderer dette hotellet så er det bare å bestille.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 299geira
Terese O, Kundansvarig på Scandic Crown, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Hej!
Tusen tack för ditt topp betyg och omdöme. Vi blir så glada! Underbart att du hade en en så fantastisk upplevelse hos oss.
Vi hoppas på att få se dig snart igen.
Hjärtligt välkommen tillbaka.
Mvh,

Anmeldt 12. august 2018

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Terese O, Kundansvarig på Scandic Crown, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018