ScandicHotels.comUSD 126
Expedia.comUSD 114
Trip.comUSD 124
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi overnattet med 2 barn 6 og 10 år i forbindelse med en dag på Liseberg .
Bra service , fine rom samt god frokost kan anbefales.
Service var veldig bra og trivelige ansatte.
Fikk rom med fantastisk utsikt og store vinduer.
Barna syntes dette var helt topp.
Vi glemte en barne koffert med kosedyr som var utrolig viktig for oss.
Hotellet gjorde en fantastisk jobb å finne den og sende den til oss i Norge.
Hotellet kan anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Rodenbeck
Opalen S, Guest Relations Manager på Scandic Opalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2018

Hej Rodenbeck! Stort tack för ett mycket fint omdöme och underbara kommentarer. Vi blir så stolta och glada över att ni hade en sådan fin upplevelse hos oss. Super härligt att ni gillade utsikten från rumen och frukosten. Vad skönt att alla gosedjur får komma till sin ägare, vi hjälpte mer än gärna till med det. Kom gärna och hälsa på oss snart igen och under tiden önskar vi er en fantastisk sommar. Mvh, Jessica Scandic Opalen

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Scandic Opalen ligger sentralt til i Gøteborg. Kort vei til Liseberg, Universium, Ullevi stadion mm.

Jeg kom til hotellet ved 14 tiden og fikk beskjed om at rommet ikke var helt klart. Så jeg ruslet rundt i sentrum 1 times tid og fikk beskjed om at det fremdeles ikke var klart. Ventet så til kl 16 og det var fortsatt ikke klart, ny person i resepsjon, hun ga beskjed om at jeg skulle få et annet rom og beklaget bryderiet, fikk også gratis kaffe.

Rommet lå i 4. etasje og var pent og rent, men de var ikke like flinke til å fylle opp med kaffe, te og melk de neste dagene. Hadde vannkoker, safe, strykejern og strykebrett, samt hårføner.

Frokosten var fra kl 0700 til 1100 og de anbefalte og komme tidlig, da det var ca 1000 gester der. Jeg bodde der 5 netter og det var ingen kø ved frokosten, da jeg kom tidlig. Frokosten var variert og god svensk Scandic frokost.

Hotellet har fint treningsrom og sykkel til utlån.

Dato for oppholdet: august 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, P1870UJtoms
Opalen S, Guest Relations Manager på Scandic Opalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Hej Tom! Tack för ditt omdöme och dina kommentarer. Jag ber om ursäkt för att det var förseningar med ditt rum, vi försöker alltid se till att ha samtliga rum städade och tillgängliga för våra gäster klockan 15.00, men ibland blir vi lite sena och det beklagar jag verkligen. Härligt att du hade en fin vistelse trots detta och jag hoppas du kommer tillbaka och besöker oss snart igen. Tack för din feedback och ha en fortsatt fin sommar. Mvh, Jessica Scandic Opalen

Anmeldt 4. august 2018

Vi bodde på hotellet tre varme sommernetter. Det var ingen aircondition og det var altfor varmt på rommet hele natta. Vi måtte ha vinduet åpent men det var bråk fra gata. Det ble derfor tre netter med dårlig søvn.

Vi hadde rom i første etasje. Men det var ikke tillat å bruke trappene for å komme ned til resepsjon og spisesal. Det var lange ventetider på heisen og man måtte beregne 10-15 min på å komme seg ned i frokostsalen. Her nede måtte vi igjen vente fordi alle bordene var opptatt. Da det endelig var ledig bord var det ingen fra hotellet som hadde tid til å rydde bordet, så det gjorde vi selv. Deretter var det tomt for talerkener og vi måtte vente på disse. Det var i det hele tatt overfylt på hotellet. For liten spisesal og for få på jobb.

De ansatte vi var i kontakt med var imidlertid hyggelige.

Pluss for fine bad med god dusj!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 951arek

Hej! Tack för ditt omdöme och för dina kommentarer. Jag ber om ursäkt för att du uppfattade rummet som varmt. Tyvärr påverkas vårt hotell av den rådande värmebölja som är just nu och det är vi såklart mycket ledsna över. Vår luftkonditionering arbetar stenhårt med att kyla ner allmäna lokaler samt rummen, men ibland har den svårt att hänga med. Angående frukosten så är det under vissa tider på morgonen mer gäster, vilket kan leda till lite längre köer och ont om sittplatser. Vi försöker guida våra gäster i planeringen kring frukosten, men ibland väljer som sagt många av våra gäster att äta samtidigt. Vi hoppas såklart att vi får möjlighet att välkomna dig tillbaka så att vi kan ge dig en bättre upplevelse. Ha en fortsatt fin sommar. Mvh, Jessica Scandic Opalen

Anmeldt 20. juli 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Opalen S, Guest Relations Manager på Scandic Opalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Rett og slett et veldig ålreit hotell med god beliggenhet (5 minutter unna liseberg). Flott spisesal med moderne design. Rommet var flott med god belysning og flott bad. Anbefaler å komme før kl 8 dersom du vil ha en rolig frokost

Takk, JacobFilip

Hej Jacob! Stort tack för ditt fina omdöme och super kul att du uppskattar den nyrenoverade matsalen. Hotellet ligger super bra och det är många familjer som ska till Liseberg som uppskattar det extra mycket. Varmt välkomna tillbaka till oss på Opalen och hoppas att vi ses snart. Mvh, Jessica Scandic Opalen