Trip.com
HurbUSD 148
Anmeldt 21. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Opalen S, Guest Relations Manager på Scandic Hotel Opalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Anmeldt 26. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Opalen S, Guest Relations Manager på Scandic Hotel Opalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Anmeldt 18. november 2018

Hyggelig hotell nært Liseberg. Stort hotell med ok treningsrom. Små rom, men rent og fint og med en liten arbeidsstasjon. Koselig bar på hotellet, men litt hektisk rundt frokost-tid. Ok til jobbreiser, men ville nok valgt et annet hotell til privat reise.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Camilla S
Opalen S, Guest Relations Manager på Scandic Hotel Opalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hej CHS1976, Tusen tack för ditt omdöme över din senaste vistelse hos oss. Härligt att läsa att du hade det bra hos oss. Vår restaurang och bar är helt nyrenoverade och har en fantastisk mysig atmosfär. Vi hoppas självklart att du kan tänka dig att även besöka oss I en privat resa. Trevlig vecka! Mvh, Jessica Scandic Opalen

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi overnattet med 2 barn 6 og 10 år i forbindelse med en dag på Liseberg .
Bra service , fine rom samt god frokost kan anbefales.
Service var veldig bra og trivelige ansatte.
Fikk rom med fantastisk utsikt og store vinduer.
Barna syntes dette var helt topp.
Vi glemte en barne koffert med kosedyr som var utrolig viktig for oss.
Hotellet gjorde en fantastisk jobb å finne den og sende den til oss i Norge.
Hotellet kan anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Rodenbeck
Opalen S, Guest Relations Manager på Scandic Hotel Opalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2018

Hej Rodenbeck! Stort tack för ett mycket fint omdöme och underbara kommentarer. Vi blir så stolta och glada över att ni hade en sådan fin upplevelse hos oss. Super härligt att ni gillade utsikten från rumen och frukosten. Vad skönt att alla gosedjur får komma till sin ägare, vi hjälpte mer än gärna till med det. Kom gärna och hälsa på oss snart igen och under tiden önskar vi er en fantastisk sommar. Mvh, Jessica Scandic Opalen

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Scandic Opalen ligger sentralt til i Gøteborg. Kort vei til Liseberg, Universium, Ullevi stadion mm.

Jeg kom til hotellet ved 14 tiden og fikk beskjed om at rommet ikke var helt klart. Så jeg ruslet rundt i sentrum 1 times tid og fikk beskjed om at det fremdeles ikke var klart. Ventet så til kl 16 og det var fortsatt ikke klart, ny person i resepsjon, hun ga beskjed om at jeg skulle få et annet rom og beklaget bryderiet, fikk også gratis kaffe.

Rommet lå i 4. etasje og var pent og rent, men de var ikke like flinke til å fylle opp med kaffe, te og melk de neste dagene. Hadde vannkoker, safe, strykejern og strykebrett, samt hårføner.

Frokosten var fra kl 0700 til 1100 og de anbefalte og komme tidlig, da det var ca 1000 gester der. Jeg bodde der 5 netter og det var ingen kø ved frokosten, da jeg kom tidlig. Frokosten var variert og god svensk Scandic frokost.

Hotellet har fint treningsrom og sykkel til utlån.

Dato for oppholdet: august 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, P1870UJtoms
Opalen S, Guest Relations Manager på Scandic Hotel Opalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Hej Tom! Tack för ditt omdöme och dina kommentarer. Jag ber om ursäkt för att det var förseningar med ditt rum, vi försöker alltid se till att ha samtliga rum städade och tillgängliga för våra gäster klockan 15.00, men ibland blir vi lite sena och det beklagar jag verkligen. Härligt att du hade en fin vistelse trots detta och jag hoppas du kommer tillbaka och besöker oss snart igen. Tack för din feedback och ha en fortsatt fin sommar. Mvh, Jessica Scandic Opalen