Frokost inkludert
ZenHotels.com
Expedia.comUSD 95
AlgotelsUSD 103
Anmeldt 21. august 2022

Ikke spesiell hyggelig mottagelse ved ankomst/innlogging til hotellet. Mulig at vedkommende som sto i resepsjonen slet litt med språkforståelsen, men burde uansett vært profesjonell nok til å gi oss god og hyggelig velkomst. Virket isteden irritert!

Dato for oppholdet: august 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Extraordinary678652
Opalen Scandic, Guest Services / Front Office på Scandic Opalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2022

Tack Extraordinary678652 för din feedback. Givetvis skall vi ge ett trevigt bemötande. Jag ber om ursäkt för att det inte blev så vid er vistelse.
Hoppas att du utöver detta fick en fin vistelse.
Mvh
Malin
Service Team Manager

Anmeldt 9. august 2022

Store fine familierom og koselig hotell. Frokostbuffeten var veldig bra. De ansatte følger godt med og fyller på hele tiden, så alle får et godt utvalg. Fin relax avdeling. Savner kjøleskap på rommet, men det er eneste minus. Kort vei til både Liseberg og shopping/restauranter. Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: august 2022
Takk, katrinesteinsland

Tack katrinesteinland för ditt fina omdöme!
Välkommen åter!
Mvh
Malin
Service Team Manager

Anmeldt 4. august 2022

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 19. juli 2022

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Opalen Scandic, Guest Services / Front Office på Scandic Opalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2022

Anmeldt 11. juli 2022

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Opalen Scandic, Guest Services / Front Office på Scandic Opalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2022