ScandicHotels.com
HurbUSD 133
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Var her i forbindelse med ferie, 2 voksne og 3 barn. Ikke enkelt å få rom til så mange. Vi har lagt her før, da var vi veldig misfornøyde med rommet, det virket gammelt og slitt, men denne gangen fikk vi et helt annet rom, stort fint, og virket nytt. Tommel opp for det!!
Vi hadde hund med, noe som overhodet ikke va noe problem her.
Frokosten var veldig god, mye folk i restauranten da hotellet virket fullt.
God seng og to senger i veggen til å slå ut, til ungene. Minstemann sov i sengen med oss, det gikk helt fint.

Vi hadde rom 404. Anbefaler å spørre etter nyoppussede rom når en bestiller, det blir en helt annen opplevelse enn det rommene som ikke er nye. Sist vi lå der var i 2016, så mulig de har pusset opp alle rommene nå.

Alt i alt et helt ok hotell for en natt eller to.
Hyggelig betjening og god mat.

Vi hadde parkering i kjeller sist og utendørs nå, begge deler var helt greit.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, FruSolskinn
Hanna B, Guest Relations Manager på Scandic Molndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2018

Hej!

Tack för din feedback!

Vad roligt att ni kom tillbaka för ett andra besök hos oss och hade en sådan härlig upplevelse.
Alla våra rum är nu nyrenoverade tillsammans med resterande delar av hotellet.
Det är självklart jättekul att ni uppskattade resultatet från renoveringen.
Tack även för dina fina kommentarer angående nivån på servicen och maten!

Jag hoppas vi får välkomna er tillbaka snart igen!

Hanna

Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Dersom du er ute etter et rimelig familiehotell i nærheten av Göteborg er dette et veldig bra alternativ. Nedfellbare køyesenger gjør at dobbeltrommene enkelt gjøres om til små familierom. Helt ok frokostbuffet med god sitteplass. Hyggelig betjening. Enkel transport inn til byen med f.eks trikk nr 4. Mölndal sentrum tilbyr også matbutikker, pol, pizzeria og en enorm godtebutikk. Standarden er enkel, men er mer en bra nok for et sted å sove. Kommer du med elbil bør ta kontakt med hotellet før ankomst, da det er begrenset ned ladeplasser. Finnes mange hoteller med høyere standard i Gbg, men vi returnerer stadig til dette enkle men praktiske hotell. Familievennlig.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Rosehjerte
Hanna B, Guest Relations Manager på Scandic Molndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2018

Hej Rosehjerte!

Vad fantastiskt härligt att läsa erat omdöme om oss!
Det gläder mig verkligen att du och din familj trivs så bra här på vårat hotell och att ni fortsätter komma tillbaka till oss. Jag vill även tacka hjärtligt för alla era fina kommentarer.

Varmt välkomna åter under erat nästa Göteborgsbesök!

Vänliga hälsningar,
Hanna

Anmeldt 29. mars 2018

Hyggelig betjening God Frokost. Dårlige dyner, de er altforfor tynne. Fin beligenhet for ofentlig transport til Gøteborg. Lyse fine lokaler.God størelse på rommene. Kan anbefales. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mars 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, EOM737
Hanna B, Guest Relations Manager på Scandic Molndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2018

Hej EOM737!

Tack för det underbara odmömet! Det gläder mig att ni har trivts så bra hos oss, och att ni både vill rekommendera oss och återkomma!
Däremot är det självklart trisst att ni tyckte täckena var för tunna, ni får gärna säga till i receptionen vid ett nästa besök så kan vi ordna med extra täcken för er.

Jag hoppas vi får välkomna er tillbaka snart!

Vänliga hälsningar,
Hanna B

Anmeldt 17. februar 2018 via mobile enheter

Dette hotellet er meget trist beliggende, og selve hotellet er heller ingen skjønnhetsopplevelse. Fellesområder er sjarmløse og restauranten det samme. Mange hotellrom vender inn i hotellet, og det er umulig å få frisk luft inn på rommet. Det er ingen vinduer å åpne. Temperaturen kan ikke skrus lenger ned enn 18 grader; alt for varmt for nordmenn for å sove.

Maten er heller ingen kulinarisk opplevelse. Trist frokost med kalde tomatbønner, nitrist eggerøre og manglende juice, lite spennende lunch, og trist middag. Ingen grønnsaker til middagsretten.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, mortenj960
ScandicMolndal, Front Office Manager på Scandic Molndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2018

Hej Morten J,
Tack för all din värdefulla feedback, vi uppskattar verkligen att få veta hur du upplevde vårt hotell.
Det är tråkigt att höra att du inte trivdes med vårt hotell eller vart det är beläget. Det sker mycket i vårt närområde just nu då det byggs både nya lägenheter och en galleria. Vi har under förra året renoverat hela hotellet så det är en helt annan känsla nu! Det går dessvärre inte att öppna fönstrena som du säger och jag beklgar att vi inte kan justerna ner temeperaturen ytteligare för att passa din komfort. Du har verkligen provat hela vårt restaurangutbud och det är bra att höra att du uppskattade lunchen men tråkigt att du inte blev helt nöjd med frukost och middag. Vi tar åt oss av dina kommentarer och hoppas ändå att vi får tillfälle att välkomna dig igen i framtiden!

Karin Andersson
Front Office Manager

Anmeldt 4. januar 2018 via mobile enheter

Bor mye på Hotell, og finner Scandic veldig "industri" preget. Små rom (budget price), men rent og pent! Bra! Maten, husets hamburger med pommes laget av sötpotatis, var suveren! Frokosten bar preg av i industri. Ingen opplevelse, kalt og utrivelig. Miljö.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Åge T
ScandicMolndal, Front Office Manager på Scandic Molndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. januar 2018

Hej Åge T,

Vi uppskattar att få ta del av din värdefulla feedback och vi är glada att du ändå trivdes hos oss.
Roligt att höra att du hade en god middag och jag ska dela med köket att du tyckte hamburgaren var suverän! Stort tack och varmt välkommen en annan gång!

Karin Andersson
Front Office Manager