Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Liseberg amusement park på
Anmeldt 12. november 2018

En fantastisk dag med lite folk og kø. vi var dær på premieren. FANTASTIK. Flotte ansatte også! TAkk for en fin dag :)

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Solar176
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Flott fornøyelsespark med mye moro aktiviteter og karuseller. Uheldigvis litt mye mennesker til tider som gjør køtiden vanskelig, men er du der til rett tidspunkt er det ingenting dårlig.

1  Takk, henrikhem
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Liseberg er en fantastisk park om du liker psycho karuseller eller de mer romantiske turene. Fine rasteplasser og spisesteder.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, monakristinv
Anmeldt 19. august 2018

Skal du til Gøteborg, er Liseberg et must om du er glad i karuseller og berg og dal baner.
Anbefaler å kjøpe "Åkpass" og inngang på nett, da får dere med 3 stk ekspresspass. De er gull verd på en dag med mye kø.

Takk, siglju
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Parken er vakkert oppbygget med variasjon i bebyggelse og natur. Atmosfæren er hyggelig og det er mange virkelig morsomme karuseller. Spesielt Balder og FlumRide var favoritter hos barna. Det var mange små snacksboder med god kaffe, velsmakende vafler, popcorn, sukkerspinn og alt annet man forventer i en fornøyelsespark.

Utfordringen kom først når vi ville ha oss et skikkelig måltid. Det var mange steder å velge mellom hvor menyen var fristende, problemet var at det ikke var nok sitteplasser til halvparten av de som var i parken! Og dette var medio august kl 14, altså hverken midt i høysesongen eller på et tidspunkt hvor «alle» skal ha NAT samtidig. Vi gikk fra restaurant til restaurant og endte med å måtte stå og vente ved siden av noen bord på at første følge skulle reise seg å gå. Siden det var flere som måtte ty til samme taktikk ble det selvfølgelig noen evigheter om hvem som hadde førsterett på det ledige bordet, og det er lite hyggelig.

Med andre ord; restaurantene trenger større kapasitet på Liseberg. (Maten var god, når vi først fikk satt oss.)

Det andre vi var litt skuffet over var mangelen på sitteplasser i nærheten av karuseller hvor det er naturlig at barna kjører alene. Det blir slitsomt i lengden å stå med sekker og pakk, og løsningen er så veldig, veldig enkel. Foreldre som får hvile beina mens ungene morer seg i karusellene blir veldig fornøyde gjester!

Ellers var vi svært fornøyde med oppholdet i parken, og reiser hjem med to trøtte og glade barn.

1  Takk, 166ineb