Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Liseberg amusement park på
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Å besøke et julepyntet Liseberg, vil jeg beskrive slik:
Får du ikke julestemning her, da får du det aldri!
Må oppleves!

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, 728bj_rna
Anmeldt 12. november 2018

En fantastisk dag med lite folk og kø. vi var dær på premieren. FANTASTIK. Flotte ansatte også! TAkk for en fin dag :)

Dato for opplevelse: april 2018
1  Takk, Solar176
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Flott fornøyelsespark med mye moro aktiviteter og karuseller. Uheldigvis litt mye mennesker til tider som gjør køtiden vanskelig, men er du der til rett tidspunkt er det ingenting dårlig.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, henrikhem
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Liseberg er en fantastisk park om du liker psycho karuseller eller de mer romantiske turene. Fine rasteplasser og spisesteder.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, monakristinv
Anmeldt 19. august 2018

Skal du til Gøteborg, er Liseberg et must om du er glad i karuseller og berg og dal baner.
Anbefaler å kjøpe "Åkpass" og inngang på nett, da får dere med 3 stk ekspresspass. De er gull verd på en dag med mye kø.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, siglju