Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Liseberg amusement park på
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Alt var veldig koselig, bortsett fra været - men det er det ingen som kan gjøre noe med. Vi koste oss veldig og fikk julestemning

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, bodvold
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Dette var min første gang og syns det var helt fantastisk opplevelse. Det var utrolig mye forskjellige aktiviteter og tilbud. Både for store å små.

Masse koselige boder og mye godt å spise.

Det eneste var litt skuffa over var det ikke var noe koselig drikke sted for voksne uten barn. Da vi var en stor gjeng på 14 inkl barn under 16 år. Så ble det til vi gikk litt delt opp. Da hadde vært koselig å tatt noe godt i glasset mens man tar en liten pause.

Ellers var det suverent sted for alle. Flott belysning, koselig musikk og show.

Anbefales på det sterkeste.

110 kr for kun entré.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, globetrotter0788
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Å besøke et julepyntet Liseberg, vil jeg beskrive slik:
Får du ikke julestemning her, da får du det aldri!
Må oppleves!

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, 728bj_rna
Anmeldt 12. november 2018

En fantastisk dag med lite folk og kø. vi var dær på premieren. FANTASTIK. Flotte ansatte også! TAkk for en fin dag :)

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Solar176
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Flott fornøyelsespark med mye moro aktiviteter og karuseller. Uheldigvis litt mye mennesker til tider som gjør køtiden vanskelig, men er du der til rett tidspunkt er det ingenting dårlig.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, henrikhem