Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Liseberg amusement park på
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk vakkert med masse boder med all slags. Hyggelig stemning og vært et besøk , kommer gjerne tilbake.

Takk, 119christinb
Anmeldt 16. desember 2018

Vi hadde ikke besøkt Liseberg på ca. 20 år. Hadde hørt mye fint om julestemningen og julemarkedet. Vi tilbrakte noen timer i parken og fikk skikkelig god julestemning. Mange koselige boder med det man trenger og ikke trenger før jul. Vi reiser hjem med en gryende julestemning etter besøket.

1  Takk, eilertl2014
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

En tur til Liseberg i førjulstiden sies det at man må oppleve. Vi ankom da det åpnet og jo, utrolig koselig og julestemningen økte. Så begynte klokken og nærme seg 16:00, da var det så mye folk at du stod ikke bare i kø for å kjøre karuseller, men også for å kunne gå i gatene der. Dette var noe av det trangeste jeg har opplevd i en fornøyelsespark og mye av gleden ble dessverre borte.

Dette gjør det også bortkastet å kjøpe «alt i ett pakken» også, da du ( med spising, spilling og leking) ikke rekker å kjøre mer enn 6-8 karuseller.

Mye lys, pynt og masse jul, men for mye mennesker til at det var mulig å nyte.
Ingenting negativt å si om de ansatte, god service og blide og glade.

Kanskje bedre i ukedagene?

1  Takk, absde
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Alt var veldig koselig, bortsett fra været - men det er det ingen som kan gjøre noe med. Vi koste oss veldig og fikk julestemning

1  Takk, bodvold
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Dette var min første gang og syns det var helt fantastisk opplevelse. Det var utrolig mye forskjellige aktiviteter og tilbud. Både for store å små.

Masse koselige boder og mye godt å spise.

Det eneste var litt skuffa over var det ikke var noe koselig drikke sted for voksne uten barn. Da vi var en stor gjeng på 14 inkl barn under 16 år. Så ble det til vi gikk litt delt opp. Da hadde vært koselig å tatt noe godt i glasset mens man tar en liten pause.

Ellers var det suverent sted for alle. Flott belysning, koselig musikk og show.

Anbefales på det sterkeste.

110 kr for kun entré.

Dato for opplevelse: november 2018