Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Liseberg amusement park på
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Her finner du noe for alle som liker morro, bra spisesteder for alle typer fra enkelt til gourmet og mysigt.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 399jensj
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Det var fine dekorasjoner, hyggelig å være der. Eneste som trekker ned var at Spøkelseshuset var stengt under visiten. Prismessig var det helt okey

Takk, Steffenor
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk vakkert med masse boder med all slags. Hyggelig stemning og vært et besøk , kommer gjerne tilbake.

Takk, 119christinb
Anmeldt 16. desember 2018

Vi hadde ikke besøkt Liseberg på ca. 20 år. Hadde hørt mye fint om julestemningen og julemarkedet. Vi tilbrakte noen timer i parken og fikk skikkelig god julestemning. Mange koselige boder med det man trenger og ikke trenger før jul. Vi reiser hjem med en gryende julestemning etter besøket.

1  Takk, eilertl2014
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

En tur til Liseberg i førjulstiden sies det at man må oppleve. Vi ankom da det åpnet og jo, utrolig koselig og julestemningen økte. Så begynte klokken og nærme seg 16:00, da var det så mye folk at du stod ikke bare i kø for å kjøre karuseller, men også for å kunne gå i gatene der. Dette var noe av det trangeste jeg har opplevd i en fornøyelsespark og mye av gleden ble dessverre borte.

Dette gjør det også bortkastet å kjøpe «alt i ett pakken» også, da du ( med spising, spilling og leking) ikke rekker å kjøre mer enn 6-8 karuseller.

Mye lys, pynt og masse jul, men for mye mennesker til at det var mulig å nyte.
Ingenting negativt å si om de ansatte, god service og blide og glade.

Kanskje bedre i ukedagene?

1  Takk, absde