Private Half-Day Walking Tour in Central of Gothenburg

fra
USD 90,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Liseberg på
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Det har blitt tradisjon å reise hit på julemarked, og i år var vi i tillegg her på Halloween. Barna elsker det.

Det eneste negative er at de ikke selger klær/bukse til 3-åringen (krise når uhellet er ute og man har glemt selv), de burde hatt gjerde eller færre utganger på lekeplassen i kaninland (større risk for å miste barna), personalet er varierende og prisene på visse ting kan være litt for høyt.

Takk, Bibfbella
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Her finner du noe for alle som liker morro, bra spisesteder for alle typer fra enkelt til gourmet og mysigt.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 399jensj
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Det var fine dekorasjoner, hyggelig å være der. Eneste som trekker ned var at Spøkelseshuset var stengt under visiten. Prismessig var det helt okey

Takk, Steffenor
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk vakkert med masse boder med all slags. Hyggelig stemning og vært et besøk , kommer gjerne tilbake.

Takk, Christin B
Anmeldt 16. desember 2018

Vi hadde ikke besøkt Liseberg på ca. 20 år. Hadde hørt mye fint om julestemningen og julemarkedet. Vi tilbrakte noen timer i parken og fikk skikkelig god julestemning. Mange koselige boder med det man trenger og ikke trenger før jul. Vi reiser hjem med en gryende julestemning etter besøket.

1  Takk, eilertl2014