Åpen i dag: Stengt

Morsomt og se

Anmeldt 7. august 2018
Amund G
Moss, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Göteborg
Anmeldt 29. august 2018

Hele volvos historie ble fortalt. Mange ulike kjøretøy en kunne se. Spesielt synes jeg motoren som hadde stått i en buss som hadde kjørt 34 ganger rundt jorden og som fortsatt var i glimrernde stand (volvos utsagn)
Båtutstillingen var og spennende. Liten kafeteria

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Trond W
Anmeldt 7. august 2018

Gikk her med minste mann 15 år. Og studert alt fra gammelt til nytt . Drømme biler biler som aldri ble laget og biler som en har vokst opp med. Koselig far og sønn opplevelse. Ta en tur innom her . jeg har gjort det

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Amund G
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Mange interessante modeller fra Volvo,kunne gjerne hatt meir fra selve bygginga av en Volvo. Litt Vansklig å finne fram uten GPS

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, offshoremann
Anmeldt 25. juli 2018

Morsomt å se alle gamle biler fra 1927/28 og frem til i dag. Volvo sin historie er godt oppsummert. Her vises også konseptbiler, lastebiler, rallybiler og diverse motorer. Det finnes litt å få kjøpt og det er serveringssted.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Unni H
Anmeldt 28. mai 2017

Her må alle med et snev av bilinteresse innom. Volvo sin historie fra dag 1 til nåtid i et veldig trivelig miljø.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, jong680