Anmeldt 21. januar 2017

Sentral beliggenhet, men hotellet virker utdatert. Hyggelig betjening gjør så godt de kan.
Bare svenske kanaler på TV. Svensk TV er som kjent legendarisk kjedelig og politisk korrekt, så TV'n ble ikke mye brukt. Trang frokostsal og en heis jeg ikke vil anbefale. Pluss for beliggenhet og betjening. Liten "value for money"

Romtips: Ville ikke stolt på heisen, velg rom nedover i etasjene.
Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, OleJJ
Anmeldt 20. juli 2016 via mobile enheter

Fint hotell med sjarmerende restaurant og fint interiør. Fine, store og rene rom. Hotellet har også den minste heisen man kan tenke seg. Har man en del bagasje vil det bli noen turer i heisen om man bor på toppen. God frokost og hyggelig personell. Vil nok bo her flere ganger.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, halvdant
Anmeldt 22. oktober 2015

Hotellet ligger perfekt til serverdigheter som Liseberg, Scandinavium & Ullevi med kort avstand til alle disse tre. Vi var på konsert på Scandinavium som lå rett over gaten- toppen bra. Hotellet er gamelt & mye av den gamle sjarmen er bevart i hotellet. Rommet var stort & vi hadde perfekt utsikt. Kunne kanskje hatt en liten oppdatering av badet- men det funket. Hyggelig å smilende personale som gav en yppelig service. God Frokost hvor man hadde bra utvalg. Perfekt med parkering i bakgården- selv om passasjen inn dit var ganske trang, men bilen stod trygt der inne :) Kunne gjerne hatt ett kjøleskap på rommet det var det plass til. Var litt lytt mellom veggene så man kunne høre hva naborommet sa-men sånn er det med gamle bygninger. Lille Heisen var en opplevelse å ta-ikke så stor men gjorde jobben sin :) Vi kommer mer enn gjerne tilbake :)

Dato for oppholdet: oktober 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Guccilpa
Anmeldt 12. august 2015

Vi bodde her i juli 2015 og hadde superior rom. De hadde satt inn ekstra seng, uten ekstra kostnad, siden vi er fem i familien. Stort og fint rom, badet var litt gammelt, men alt var rent og pent og god standard. De har ikke air condition, men vinduene var åpne om natten og det holdt. Man kan høre trikken fra hotellrommet, men det var ikke forstyrrende.
Svært hyggelig og imøtekommende personale.
Frokosten var god, men alle gjestene skal visst spise samtidig slik at det er helt fullt etter halv ni og personalet hadde det da ganske travelt med å fylle på mat og drikke og rydde bord, noe som ikke alltid var så effektivt. Det var ikke verre enn at vi kom en time før og fikk spise i fred og ro
Perfekt plassering i forhold til Liseberg og Universeum, trikkestopp like ved og noen koselige restauranter i nærheten. Godt fungerende gratis internett.
Det største minuset med hotellet er parkeringen. De har kun noen få plasser og de som står ytterst stenger de andre inne. Vi valgte derfor å heller parkere i et parkeringshus noen minutters gange unna. Det ble betydelig dyrere, men vi trengte i det minste ikke flytte på oss. Vi kan gjerne bo her igjen.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Arkana78
Anmeldt 9. juli 2015 via mobile enheter

Heis, en liten heis med kun plass til 2, og da er det trangt. Frokost, regn med å stå i kø, ja du leste riktig, ikke nok frokostbord til alle gjestene og ei heller ikke noe køsystem.. Så her må du være på og "sloss" om bordene.
Ikke regn med at bordet er ryddet når et bord blir ledig heller, for ryddingen går sent. Ikke følger personalet med heller, så hender de går tomhendt tilbake til kjøkkenet, selv om masse border ikke er ryddet. Romme greit, men gammelt og slitt. Kan du velge noe annet, så gjør det.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, thohoi