5 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 04.02.23
Agoda.com
Vio.comUSD 126
Anmeldt 31. oktober 2018

Hotellet ligger veldig sentralt i forhold til shopping, restauranter og uteliv. Betjeningen er meget hyggelige og hjelpsomme. Fine rom og en super frokostbuffé. Anbefales på det varmeste. Vi velger helt klart dette hotellet neste gang også!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 541cathrines
Anmeldt 26. september 2018

Vakkert og trivelig gammelt hotell der vi virkelig følte oss hjemme. Stort pluss for god frokost, ikke minst et spesielt hjørne med glutenfri mat. Hyggelig og hjelpsom betjening. Fint og reint. Kan anbefales!

Romtips: Var sent ute, hadde ikke noe valg
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, mfrids
Anmeldt 25. september 2018

Hyggelig hotell med personlig service. Sentral beliggenhet, kort vei til alt. Parkeringshus rett over gaten. Positivt med kaffemaskin i lobby, hvor vi kunne forsyne oss fritt, og kaker på ettermiddagen, samt isbit maskin. Aviser og magasiner tilgjengelig. Rommet var rent og pent.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Z8413IJanitad
Anmeldt 9. august 2018

Jeg bestilte opphold på 2 dg. Mor og min bror ble med på reisen. Fint og gammelt hotell. God service. Hyggelig bakgård/terrasse. Dobbeltrom standard og enkeltrom standard. Rom med luftig, god takhøyde og moderne fint flislagt bad.

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, T H F
Anmeldt 8. august 2018

Hyggelig og imøtekommende personal. Trivelig hotellokaler med sjel og særpreg. Rent og pent rom, fint bad og gode madrasser. Innbydende og god frokost med godt utvalg. Veldig sentral og god beliggenhet i sentrum- gangavstand til det meste! Parkering rett over gaten for hotellet. Selvbetjening av vann, kaffe og kake ved resepsjonen når vi måtte ønske det. Et hyggelig hotellopphold!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, EliseK176