2 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 116
TripadvisorUSD 116
ZenHotels.comUSD 138
Anmeldt 19. juli 2021

Flott hotell sentralt i Gøteborg. Meget hyggelig betjening, nydelige rom, rent og pent overalt. Koselig liten bakgård hvor man kan sitte med en kopp kaffe/te og fersk bakverk som serveres hver dag. En del støy fra gaten så neste gang blir det rom mot bakgården. Litt for harde senger. Vi kommer tilbake ved neste besøk i Gøteborg!

Takk, Ine66
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Sentralt. Parkeringshus vis a vis. Hyggelig hjemme-følelse med gratis lading av el-bil. Fine rom. God og velsmakende frokost. God service. Ikke kjede; ikke kjedelig. Smakfullt og personlig. Anbefales!

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, lassesan
Anmeldt 22. januar 2020

Flott rum med god seng, super personell. sentralt og kort vei til kollektiv transport.Enkelt finne då vi kom med bil. Kul med ett orginal hotell som ikke er likt de andre. Vi trivdes mye gott og vi kommer tilbake.

Romtips: Vi valgte stort rom, flott og god seng.
Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, Scenic509324
Anmeldt 17. desember 2019

Veldig hyggelig og koselig hotell. Personlig atmosfære og god service. Rikholdig og delikat frokostmeny. Spesielt koselig med kaffe og te som sto fremne hele døgnet. Det var hjemnebakt krydderkake der som alle kunne forsyne seg av.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Ingeborg Franck... J
Anmeldt 2. desember 2019

Gammelt Hotell familiedrevet og IKKE tilsluttet noen kjeder . God standard og meget hyggelig betjening ,Renovert med mye av det gamle er beholdt ,Hotellet åpnet i 1852 .God frokost og gratis Kaffe og Te i resepsjonen og noe smågodt .

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Nohab3602