Expedia.comUSD 151
TripadvisorUSD 151
FindHotel
eDreamsUSD 151
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig hotell med god beliggenhet. Hotellet og rommene holder god standard. Rommene våre var store og komfortable på alle måter. Svært imøtekommende og hyggelige ansatte. God frokost. Hyggelig nærområde.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, 275marcusk
Pierre B, Manager on Duty på Elite Plaza Hotel Göteborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Hej Marcus K

Tusen tack för din recension och feedback, vad härligt att du haft det så bra under din vistelse hos oss. Jag hoppas att vi får äran att välkomna dig tillbaka till oss snart igen!

Pierre

Anmeldt 5. september 2018

Dette hotellet ligger sentralt til i Gøteborg, og det er grunnen til at vi valgte dette. Hotellet bærer preg av å være et gammelt og staselig hotell, med litt eksklusiv følelse innvendig. Rommet vi fikk var stort og fint. Det var vegg til veggtepper i deler av rommet. Dette synes jeg ikke så mye om, foretrekker rom med parkett eller annet gulvbelegg. Luften i rommet føles bedre da. Det gikk ikke å åpne vinduene, men ventilasjonen tok bra unna, så dette ble ikke noe problem. Senga var stor og god å ligge i, var en dobbeltdyne, ba om å få en dyne til, det gikk bra. Ellers var standaren på rom og bad bra. Spisesalen var litt liten og trang, spesielt området rundt påleggsbordet. Det var ikke det største utvalget i pålegg og brød, men helt greit. Ellers hyggelig personale.

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, stelnor
Pierre B, Manager on Duty på Elite Plaza Hotel Göteborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Stian E,

Tack för att du tagit dig tid att recensera din upplevelse på Elite Plaza Hotel Göteborg .

Varmt välkommen tillbaka.

Pierre

Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Har besøkt hotellet mange ganger,men de siste årene har det vært særdeles mye støy fra nattklubber og restauranter...praktisk talt umulig å sove ,spes på sommeren,da hotellet ikke har air conditioning. Hyggelig hotell,men desverre for bråkete omgivelser. Frokosten kunne definitivt også vært bedre.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Mariannelo
435emeliel, Front Office på Elite Plaza Hotel Göteborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2018

Hej Mariannelo,

Tusen tack för att du tagit dig tiden att skriva några rader om din upplevelse hos oss! Dina förslag, synpunkter och kommentarer är viktiga för oss.

Vi beklagar att du blivit störd under din vistelse. Vi har haft möte med restaurangägarna i grannfastigheterna och påpekat att deras verksamhet är störande för våra hotellgäster. Tidigare var det mer traditionella restauranger, men har nu övergått till att bli klubbar och barer. Vår direktör är medveten om denna förändring och vi kommer nu att involvera de lokala myndigheter samt genomföra ett byte av våra fönster.

Vi förstår att detta nu inte är någon tröst för dig eftersom din vistelse redan varit, men vi tittar på flera åtgärder.

Vi ser fram emot att få hälsa dig välkommen tillbaka!

Med vänliga hälsningar,
Emelie
Elite Plaza Hotel, Göteborg

Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Vi fikk først et rom oppunder taket, med små buevinduer uten utsikt. Fikk, etter noe nøling fra personalet, byttet rom. Det nye var greit nok, det. Litt dyster stil, men alt virket, unntatt ene nøkkelkortet. Og påfølgende dag kom personalet på døra med luksus-sjokolade. Hyggelig. Men ikke nok til å dekke over det faktum at det var et lurveleven uten like om natta, fra klubbene bak hotellet.
Informasjonen var sparsom og litt uvillig. Parkeringen dyr.
Men frokosten var bra, og beliggenheten helt perle for rusling og shopping i f. eks. Haga.
Det blir nok ikke stamstedet vårt..

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Elin N
435emeliel, Front Office på Elite Plaza Hotel Göteborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2018

Hej Elin N,

Tack för din recension och feedback. Vad tråkigt att du inte var 100% nöjd med din upplevelse. Vi tar din feedback till oss och hoppas att vi får äran att välkomna dig i framtiden!

Ha en fin dag och återigen, tack för din feedback!

Emelie

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Veldig bra hotell midt i sentrum. Eneste som trekker ned er støyen på utsiden. En annen er at man må spørre om vann uten sitrusfrukter, noe som kan være ubehagelig mtp. at ikke alle ansatte der er like serviceinnstilte. Sengene er og små (vi var to i en 120seng) og air condotionen fungerer ikke som den skal på alle rommene. Men alt i alt et veldig bra hotell

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, sankle1