Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 136
Anmeldt 10. oktober 2018

Var på dagstur og måtte få printet noen dokumenter. Jeg dro innom No25 i håp om å få ordnet dette. Resepsjonisten var veldig hjelpsom og fikk printet alt for meg, selv om jeg ikke var gjest. No25 blir førstevalget neste gang jeg er i Gøteborg. Tusen takk for hjelpen:)

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, torbj_rns340
TereseO19, Guest Relations Manager på Scandic No. 25, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Hej Torbjörn!
Men så härligt att höra! Underbart att vi kunde hjälpa dig!
Då ser vi fram emot att välkomna dig som gäst snart!
Du är varmt välkommen.
Terese

Anmeldt 1. august 2018

Hotell som ligger langs toglinjene inn og ut til centralstasjonen, litt i en bakgate. Greie rom og hyggelig betjening som var veldig hjelpsomme. Deilig frokost - litt trangt om plassen med den ene lille heisen i tilknytning til både resepsjon og frokostområdet. Sentralt og ypperlig for å være spaserende turist og for å shoppe. Alt i alt et svært bra alternativ for pengene.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, SoM4311
Terese O, Kundansvarig på Scandic No. 25, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Hej Sonia,
Tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att skriva till oss. Det glädjer mig att du fick så fin service av vår personal samt att du njöt av vår uppskattade frukostbuffé. Du är varmt välkommen tillbaka.
Önskar dig en fortsatt fin sommar.
Frida, Guest relations

Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Fint hotell i byen som vi fant ganske lett takket være GPS.
Rommet var fint med en dusj som det faktisk var litt trykk på. Den store opplevelsen var allikevel frokosten. Her fant du alt mulig av varm og kald mat, med mange ulike desserter som avslutning. Perfekt.
Skal du bo i Gøteborg må dette være midt i blinken.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, B3377BVhansh

Hej Hans,
Tusen tack för ditt fina topp betyg och att du tog dig tid att skriva. Det glädjer mig att ni hade en så fin vistelse hos oss och fantastiskt att ni njöt så mycket av vår frukostbuffé.
Ni är hjärtligt välkommen tillbaka.
Frida, Guest relations

Anmeldt 27. juli 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Terese O, Kundansvarig på Scandic No. 25, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Oppholdet begynte ikke så bra da vi måtte vente i underkant 1 time etter innsjekk på at rommet skulle klargjøres. Ble uansett møtt av behjelpelig og smilende personale som holdt oss oppdatert underveis. Resten av oppholdet var kjempefint. God frokost og hyggelig rom. Vi hadde det enkleste rommet og det var derfor ikke minibar. Ihvertfall ikke på vårt. Ligger like ved togstasjonen. Super sentralt. Anbefales.

Takk, karobaloo
ScandicTEAM, Front Office Manager på Scandic No. 25, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Thank you Karoline for your comments and your review, we are so happy to hear that you had a great stay with us and that our staff were welcoming and warm. We do not check in our guest untill the room is clean so i wonder if there was something else.
We hope to see you again soon in the furture. Team No 25