Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Expedia.comUSD 153
FindHotelUSD 152
Trip.comUSD 164
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Tilbrakte en helg på dette hotellet. Hadde oppgradert til litt bedre rom og bestilt i lang tid i forveien. Rommet var lite og man måtte benytte sengen for å ha et sted å sitte. De i resepsjonen var veldig hyggelige så lenge man ikke klaget. Støyen fra jernbanen var lik nåde dag og natt.
Frokosten var bra, mye å velge mellom. Skuffende at kjøkkenet sluttet å fylle på mat 30 min før det stengte.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Omstreifer
TereseO19, Guest Relations Manager på Scandic No. 25, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Hej!
Tack för att du skriver och ger oss ditt omdöme.
Så himla trist att läsa att du inte känner dig helt nöjd efter din vistelse hos oss.
Våra fönster är väldigt bra ljudisolerade så jag antar att du hade fönstret öppet då du blev störd av jernbanen. Beklagar det.

Härligt att du uppskattar vår populära frukostbuffet och självklart ska det finnan något av varje ända fram tills frukosten stänger, jag ska ta de med vår frukostansvarige.

Du är varmt välkommen tillbaka igen,
Terese

Anmeldt 10. oktober 2018

Var på dagstur og måtte få printet noen dokumenter. Jeg dro innom No25 i håp om å få ordnet dette. Resepsjonisten var veldig hjelpsom og fikk printet alt for meg, selv om jeg ikke var gjest. No25 blir førstevalget neste gang jeg er i Gøteborg. Tusen takk for hjelpen:)

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, torbj_rns340
TereseO19, Guest Relations Manager på Scandic No. 25, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Hej Torbjörn!
Men så härligt att höra! Underbart att vi kunde hjälpa dig!
Då ser vi fram emot att välkomna dig som gäst snart!
Du är varmt välkommen.
Terese

Anmeldt 1. august 2018

Hotell som ligger langs toglinjene inn og ut til centralstasjonen, litt i en bakgate. Greie rom og hyggelig betjening som var veldig hjelpsomme. Deilig frokost - litt trangt om plassen med den ene lille heisen i tilknytning til både resepsjon og frokostområdet. Sentralt og ypperlig for å være spaserende turist og for å shoppe. Alt i alt et svært bra alternativ for pengene.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, SoM4311
Terese O, Kundansvarig på Scandic No. 25, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Hej Sonia,
Tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att skriva till oss. Det glädjer mig att du fick så fin service av vår personal samt att du njöt av vår uppskattade frukostbuffé. Du är varmt välkommen tillbaka.
Önskar dig en fortsatt fin sommar.
Frida, Guest relations

Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Fint hotell i byen som vi fant ganske lett takket være GPS.
Rommet var fint med en dusj som det faktisk var litt trykk på. Den store opplevelsen var allikevel frokosten. Her fant du alt mulig av varm og kald mat, med mange ulike desserter som avslutning. Perfekt.
Skal du bo i Gøteborg må dette være midt i blinken.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, B3377BVhansh

Hej Hans,
Tusen tack för ditt fina topp betyg och att du tog dig tid att skriva. Det glädjer mig att ni hade en så fin vistelse hos oss och fantastiskt att ni njöt så mycket av vår frukostbuffé.
Ni är hjärtligt välkommen tillbaka.
Frida, Guest relations

Anmeldt 27. juli 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Terese O, Kundansvarig på Scandic No. 25, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018