FindHotel
Agoda.comUSD 98
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig hotel med fantastisk personale.
Etter en lang kjøretur fra Dk skulle vi besøke Liseberg.
Fikk sjekkeinn på formiddagen pga ledig kapasitet.
Kjempe pluss. Superhyggelige og service innstilte personale. Smilende og greie.
Parkerte rett utenfor. 26 timers parkering for ca 560 KR.
Hyggelig nattevakt så han ville følgemed bilen i løpet av natten , da vi hadde takboks på.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Frank H
Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Bra hotell, god service, rent og ryddig rom, god frokost, beliggenhet midt i sentrum. Eneste minus er parkering. Alternativene er 30kr/t utenfor hotellet (vanlig gateparkering så her er det begrenset med plasser) eller 245kr/døgnet i et parkeringshus et stykke unna

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, JonathanG4503
Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Sentralt hotell, i gangavstand til det meste av byen. Lettvint med parkering på gata rett utenfor hotellet. Kr 150,- fra lørdag til mandag morgen. Frokosten er god. Eneste jeg ville unngått er eggerøre... Espressomaskin med god kaffe og ellers et godt og variert utvalg i mat. Vi fikk rom i 5. etasje. 180 cm seng, noe godt brukte madrasser men helt ok. God størrelse på rommet og badet. Trivelig bakgård der en kan spise frokost eller slappe av på ettermiddagen. En hyggelig overraskelse av et hotell :)

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, 299maritf
Anmeldt 28. juni 2017

Enkelt hotell sentralt plassert. Ingen spesielle negative forhold, men heller ingen spesielle positive. Unntaket er plasseringen som er sentral og hyggelig betjening.
Forferdelig pris på grunn av Coldplay konsert denne dagen. Samme forhold over hele byen.

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, Barolo665
Anmeldt 30. april 2017 via mobile enheter

Renslig, hyggelig, sentralt og god service. God frokost var det også. Skal jeg tilbake blir det hit! For å være så sentralt, var det stille utenfor soverommene. Kort vei til et stort utvalg av restauranter og butikker.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Anne-Line B