Anmeldt 22. april 2017 via mobile enheter

Kan på alle områder fraråde å booke rom på dette hotellet. Rommet vi fikk var så som så. Men i forhold til pris så var det dårligst. Badet var dårlig belyst og trangt. Skråtak i dusjen som gjorde at jeg ikke kunne stå oppreist men måtte stå bøyd. Frokosten var heller ikke av veldig god kvalitet, ihjelkokte egg, tørt brød/rundstykker, dårlig utvalg av pålegg etc. Ikke bra. Så er det utrolig lytt her, du hører hvis naboen gjesper for å si det slik. Nei hit drar vi aldri igjen. Alt er rett og slett for dårligtil i forhold til hva man betaler!!

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, kimgW9859WU
Anmeldt 12. november 2016

Vi var 14 personer på jobbreise som sjekket inn. På utsiden var det et stygt gammelt skilt over inngangen og et gammelt falmet og stygt teppe ved inngangsdøren. De fleste som sjekket inn fikk rom i 2 etg. Vi ble alle møtt av skitne håndklær, lakner og brukte kopper/tallerkner på gulvene i gangen (vaskedamene hadde ikke vogner som de brukte til dette). Rommene var meget slitte og lite hyggelige å komme inn på. Vi ble sjokkert over at man har slik standard i 2016 på et hotell! Det var store og mindre flekker på alle teppene på rommene. Det luktet vondt og det fristet ikke å sove der. Vi klaget raskt og alle som ønsket det fikk nye rom. De fleste fikk nye rom i 4 etg hvor det var pusset opp og var mer innbydende rom uten tepper og mer moderne innredning. Minuset var likevel at det manglet varmekabler på gulvet på badene så det var iskaldt å gå på do/dusje. Toalettet var plassert slik at man måtte sitte sidelengs fordi det var så trangt. Dusjen hadde en smal dør inn og personer som har litt ekstra kilo på kroppen vil få problemer med å komme igjennom åpningen. Det var veldig kaldt på rommet og vaktmesteren måtte reparere radiatoren da kun halve virket. Døren til badet måtte holdes lukket hele natten da det var iskaldt. Fikk kun håndkle til en person, så måtte hente ekstra i resepsjonen. Heisen var gammel og trang med plass til max 3 personer. Frokosten var ok, men var ikke ferskt bakverk. Frossne ferdigproduserte rundstykker og brød, og et lite utvalg pålegg. Ellers kunne man steke seg vafler og forsyne seg av kjeks, kaffe og frukt. Personalet var veldig hyggelige og hjelpsomme. Hotellet trenger full renovasjon og det er veldig rart at man ikke har varmekabler på badene. Synes de som jobber der bør tilby gjestene sine de beste rommene! Vi ble veldig skuffet og sjokkerte over rommene vi først ble tildelt! Vi var likeveld tilfreds med oppholdet ettersom rommene ble byttet og hotellpersonalet var veldig behjelpelige.

Romtips: Mye støy om man har rom ut mot gaten der det er flere puber.
Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Sidsel T
Anmeldt 9. oktober 2016 via mobile enheter

Enkelt hotell med sentral beliggenhet. Trivelig og hjelpsom personal. Stort familierom. Noe slitt, men nyoppusset bad. Veldig bråkete natt til fredag fra hovedgaten. Neste gang ber vi om rom inn mot bakgård.
Pluss for nystekte vafler mellom 16-21 og alltid kaffe og te i matsalen.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, lindabergfjord
Anmeldt 13. september 2016

Stort og godt rom. Forholdsvis stille med tanke på stor trafikk i hovedgate utenfor. Bra renhold. Litt små hodeputer, men rikelig av dem. Helt grei frokost. Veldig trivelig resepsjonist som var svært imøtekommende og serviceminded. Ga gode råd med hensyn til spennende steder å undersøke nærmere.

Dato for oppholdet: september 2016
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Hjørdis S
Anmeldt 6. april 2016 via mobile enheter

Dette hotellet har helt ok standard. Det er lite og koselig, men rommene er noe slitt og spartansk innredet (PS: tror kanskje jeg var litt uheldig med rommet mitt). Enkel frokost som har det du "trenger", men ikke mer. Hyggelig personale.

Beliggenheten er god, nært til det meste!

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, Veronika P