3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 04.02.23
Agoda.com
ZenHotels.comUSD 104
Anmeldt 11. august 2018

Det er ett Hotel som er lettvint og komme til. Alltid hyggelig personale og rommene er bra , hvis man bestiller og har litt krav til hva man vil ha for standard og man slipper disse elendige heisene som er på store hotel

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, aahlgr223991
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Vi var en familie på 6 personer som overnattet 1 natt. Familierommet var romslig med gode senger til alle, men med nær tropenatt ute savnet vi kjøling på rommet. Lite stabilt trådløst nettverk. Frokosten var ok. Hotellet vinner på god beliggenhet med nærhet til Liseberg, Universeum og shopping. Passer best for småbarnsfamilier.

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, Mette A
Anmeldt 30. juli 2018

Fantastisk service fra alle ansatte
Litt gammeldags hotell som kan trenge en oppussing, spesielt badene
God frokost
Manglet aircondition men lånte ut vifter
Kjøleskap på rommet er et pluss
Dyr parkering til 180 kr døgnet med et tillegg på 10 PR time etter det

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, ninjau2472
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger svært sentralt til alle fasiliteter. Kort vei til Ullevi stadion, shopping, Liseberg og puber. Hotellet hadde godt frokost utvalg og hyggelig betjening. Passer perfekt for en weekend med venninnene. Hotellrommet var litt lite og det var ikke aircondition, men ellers topp.

Takk, tirilconstansed
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Ca 10 minutters gangavstand til sentrum.
5 minutter til Bergakungen (kino).
10-15 minutter til Liseberg fornøyelsespark.
Koseligt hotell. Trivelig personal. Stor frukostbuffe.
Parkering før 24h til et pris på 180kr.

1  Takk, UlrikaO409