2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 04.02.23
Agoda.com
ZenHotels.comUSD 104
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet fremstår vidunderlig, Disney style! Det henter frem julefølelsen vi drømmer om! Personalet i resepsjonen og i restauranten er svært vennlige og imøtekommende. Vi nyter! Det eneste skåret i gleden er et overstadig beruset par som generer andre gjester. Det synes som personalet strever med å håndtere disse gjestene. Dette oppfattes særdeles ubehagelig for oss, noe vi formidler til de impliserte. Forventer at disse gjestene ikke er tilstede senere for vi vil gjerne komme tilbake uten dem her!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, evao315
Anmeldt 11. august 2018

Det er ett Hotel som er lettvint og komme til. Alltid hyggelig personale og rommene er bra , hvis man bestiller og har litt krav til hva man vil ha for standard og man slipper disse elendige heisene som er på store hotel

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, aahlgr223991
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Vi var en familie på 6 personer som overnattet 1 natt. Familierommet var romslig med gode senger til alle, men med nær tropenatt ute savnet vi kjøling på rommet. Lite stabilt trådløst nettverk. Frokosten var ok. Hotellet vinner på god beliggenhet med nærhet til Liseberg, Universeum og shopping. Passer best for småbarnsfamilier.

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, Mette A
Anmeldt 30. juli 2018

Fantastisk service fra alle ansatte
Litt gammeldags hotell som kan trenge en oppussing, spesielt badene
God frokost
Manglet aircondition men lånte ut vifter
Kjøleskap på rommet er et pluss
Dyr parkering til 180 kr døgnet med et tillegg på 10 PR time etter det

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, ninjau2472
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger svært sentralt til alle fasiliteter. Kort vei til Ullevi stadion, shopping, Liseberg og puber. Hotellet hadde godt frokost utvalg og hyggelig betjening. Passer perfekt for en weekend med venninnene. Hotellrommet var litt lite og det var ikke aircondition, men ellers topp.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, tirilconstansed