Agoda.com
ZenHotels.comUSD 71
Anmeldt 29. januar 2018

Et hotellvalg utenom det vanlige. Ta med din partner på noe spennende, romantisk middag ombord med påfølgende overnatting i koselig atmosfære. Du finner barken bare ca 10 meters gangavstand fra buss stasjonen. Den ligger plassert like ved den maritime gjestehavna som vrimler av småbåter i sesongen. Her er mange små og store restauranter i nærheten. Gangavstand til Norstan Shopping senter, ca 10 minutter. Kort vei til Liseberg for de som måtte ønske seg en tur innom her.

Romtips: Sjøutsikt motsatt side av kaia
Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Lalina_Norway
Anmeldt 10. januar 2018 via mobile enheter

Veldig koselig og fin båt! Enkelt å parkere, enkelt å finne frem. Gratis wifi og frokost var inkludert. Personalet var veldig imøtekommende og koselige. Fantastisk på sommeren. Like i nærheten ligger et stort utvalg av barer og puber og et stort kjøpesenter like ved. Ikke langt til Liseberg eller shopping-gatene Gøteborg har å by på. Anbefales

Dato for oppholdet: juni 2017
2  Takk, Fredrikzvett
Anmeldt 7. januar 2018 via mobile enheter

Vi var her i januar
Når vi leste om hotellet, så skulle det være frokost, pub og restaurant. Pub og restaurant uteble. Var ikke oppe på denne tiden av året. Jeg personlig syns det burde stå på sidene deres, at disse ikke er åpent. Noe som trakk litt ned. Men ellers så syns jeg dette hotellet var noe for seg selv, sjarmerende og sentralt til det meste.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, linnvero
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Sjarmerende hotell med parkering rett i nærheten. Kun et stenkast fra kjøpesenter og handlegater! Fine, rene rom av god størrelse. Kommer garantert tilbake her neste gang vi er i Gøteborg. Vi ble oppmerksom på hotellet i 2016 på en guidet tur gjennom kanalene og syntes allerede da at båten hørtes interessant ut med sin spesielle historie. Da vi i 2017 reiste tilbake til Gøteborg var ikke valg av hotell vanskelig! Hotellet var et av de billigste vi fant på denne tiden, noe som er helt utrolig med tanke på at rommene og beliggenheten er helt perfekt!!!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Monica Elen H
Anmeldt 23. oktober 2016

I forbindelse med The Curekonserten i Gøteborg, hadde vi bodd to netter på Astoria, en hotellbåt som ligger ca. 100 meter unna ved samme kai. De var fullbooket da vi ønsket en natt ekstra i Gøteborg, så vi bestemte oss for å ta en natt på Barken. Vi fikk en nydelig lugar med god seng og god plass. Ellers er beliggenheten mye finere enn Victoria.
Ble litt skuffet da restauranten var stengt pga. Lukket selskap, men er vel sånn en må regne med utenfor sesongen. Savnet derfor en salong å slappe litt av i. Ellers nydelig frokost i flotte omgivelser. Veldig hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: september 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, trine344