Anmeldt 10. juli 2017

Vår datter deltok i PartilleCup og supporterne valgte dette hotellet for oppholdet.

Grei pris. Vi betalte ca. 3400 kr for 3 netter (2 voksne, 1 barn) på 1 rom, noe som er litt under gjennomsnittet i høysesongen.
Prisen inkluderte både frokost og middag, og i tillegg var det gratis kaffe/te fra automat i fellesområdet. Maten var helt grei.
OK treningsrom med dusj og badstu.
Svømmebasseng (ikke oppvarmet) tilgjengelig i liten park på innsiden.
Rengjøringen var god, og betjeningen ga god service.

Rommene bar preg av å ikke være oppdaterte på 20 år +. Sengene var hverken bra eller dårlig, men vi sov ganske godt.

Hotellet ligger litt utenfor Gøteborg. Trikk 1 og 5 går fra trikkestopp ca. 4 minutt gange fra hotellet. Det er 10 stopp (ca. 15 minutt) inn til Liseberg.

Dato for oppholdet: juli 2017
2  Takk, tobbens
AppleReception, Kundansvarig på Apple Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2017

Tack för att ni tog er tiden att skriva om er vistelse hos oss på Apple Hotel, vi uppskattar all feedback från våra gäster! Vi hoppas att ni fick en trevlig vistelse hos oss och i Göteborg!

Receptionen

Anmeldt 30. november 2016 via mobile enheter

Veldig grei beliggenhet rett utenfor Gøteborg. Er til behandling 3 km herfra. Lundborgklinikken. Hotellet er godt besøkt. Har god mat. Kveldsbuffet og frokost inkludert. Rimelige, rene og pene rom. Fri Wifi. Sovet over her tidligere. Var godt fornøyd da også. Godt besøkt.

Dato for oppholdet: november 2016
1  Takk, ryeposten
Svar fra ledelsen:Besvart 6. desember 2016

Tack för de positiva orden, roligt att du är nöjd med din vistelse hos oss!

Jessica, Receptionist

Anmeldt 10. november 2016

Dusj som var full møkk så det var ikke mye morro å benytte den.God mat inkludert i prisen. Varm aftenmat toppen . Var litt uheldig med frokosten manglet mye, men det var kontroll av mattilsynet så det var nok hektisk der.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, RonnyH563
Svar fra ledelsen:Besvart 6. desember 2016

Tråkigt att höra angående duschen men det är bra att du nämner det så att vi kan åtgärda problemet. Om du inte nämnt det till oss under din vistelse här, är du välkommen att höra av dig så att vi får reda på vilket rum det gäller så att vi kan titta på det och även tala om vad du tyckte saknades på frukosten så att vi kan förbättra den!

Jessica, Receptionist

Anmeldt 25. oktober 2016

Det eneste positive var beliggenheten. Pluss gratis parkering som jeg mener er en selvfølge. Rommet var lite og slitt. Badet knøttlite og tydelig slitt. Dog så det tålig rent ut. Det fantes ikke en eneste skuffe på rommet. Belysningen tåpelig. Det verste var el-opplegget som var fillete løse ledninger, skjøteledninger og ikke virkende. Sikkert ulovlig og brannfarlig! Maten var tålig men rester ble servert til frokost. Lite appetittlig. På nettet kunne jeg lese at eierne hadde 3,5 mill overskudd i 2015.. Grådighet satt i system! Første og siste gang! Misbruk av Apple - navnet. Til slutt: TV utvalget var dårlig, ikke nyhetskanaler. Vi følte oss lurt!

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Kirsten C
Anna G, Receptionschef på Apple Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2016

Hej!
Tack för din feedback till oss och dina tankar!
Det är tråkigt att läsa att du har upplevt hotellet så negativt. Det är viktigt för oss att varje gäst trivs och jag hoppas att vi får en chans att visa oss från en bättre sida vid ett annat tillfälle! Vi ska kontrollera belysningen i rummet och förbättra den om den inte är bra. Att rester från kvällsbuffén skulle serveras till frukost har jag aldrig sett här. Var det eluttag som var lösa? Säg i så fall till direkt i receptionen, så kan ni få byta rum och vi kan åtgärda problemet direkt - så ska det ju naturligtvis inte vara! Kanske kan du höra av dig till oss och berätta mer om det som hände under din vistelse? Vi vill gärna lyssna på gästernas upplevelser så att vi kan bli bättre på det vi gör!
Badrummen i några av våra rum är i behov av renovering och redan om två veckor kommer vi att starta en renovering av alla badrum i ena halvan av hotellet.

Jag hoppas att ni hade en trevlig vistelse i Göteborg!

Hälsningar,
Anna, Duty Manager

Anmeldt 16. oktober 2016 via mobile enheter

Umoderne hotell som virkelig hadde trengt en oppgradering. Ikke bare var hotellet umoderne , det bar også preg av dårlig rengjøring. Dette er ikke et hotell jeg vil besøke igjen - hvor det eneste positive er at det er gratis parkering og frokosten var grei.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, ArneGarborg