Gratis avbestilling frem til 08.08.21
HurbUSD 142
Anmeldt 5. november 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ulrika D, Guest Relations Manager på Scandic Europa Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Overnatter 2 netter i forbindelse med et arrangement i sentrum. Hotellet er tiltalende, delikat bar og spiseområde. Hyggelig serviceinnstilt betjening. Frokost med stor buffe. Godt utvalg til frokost. Trangt rundt juce tappen som det kun var en av.

See dean til neste besøk.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Datrialch
Ulrika D, Guest Relations Manager på Scandic Europa Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Hej Datriaich!
Tack för ett fint betyg!
Härligt att ni haft en bra vistelse hos oss och tack för fint beröm om personalen, som vi sätter stort värde på.
Varmt välkommen tillbaka, Vänligen Ulrika Guest Relation Manager.

Anmeldt 25. september 2018

Hotel Europa kunne ikke hatt bedre beliggenhet. Hotellet er en "gammel traver", men blir stadig pusset opp og fremstår som moderne og smakfullt. Særlig er loungen/hotellbaren meget behagelig med lekker belysning, gode møbler og dempet "groovy" musikk. Betjeningen er eksemplarisk og frokosten legendarisk! Med kjøleskap på rommet, ville Europa fått toppscore!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Flemchen
Ulrika D, Guest Relations Manager på Scandic Europa Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2018

Hej Flemchen!
Stort tack för ett mycket fint omdöme!
Härligt att ni har varit så nöjda och alltid lika kul att få så positiv respons. Hoppas att vi ses snart igen, Varmt välkommen tillbaka. Vänligen Ulrika Guest Relation Manager.

Anmeldt 19. september 2018

Vi måtte overnatte i Göteborg fordi det ikke går nattog fra Norge til København. Vi bruker Scandic en god del og valgte Scandic Europa fordi prisen var grei, Scabdic pleier ha bra frokost og hotellet ligger like ved jernbanestasjonen. Innsjekking var gikk fort og greit og rommet var bra. Vi ga imidlertid opp restauranten da vi ville ha middag fordi personalet ikke viste oss noen interesse. Frokosten kan anbefales på det varmeste. Min vurdering av service gjelder annet enn middag i restauranten.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Sandviksgutten
Ulrika D, Guest Relations Manager på Scandic Europa Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2018

Hej Sandviksgutt!
Stort tack för ett mycket fint omdöme.
Härligt att ni fick en bra övernattning på ert extra stopp och att läget passade så bra för er.
Ledsen att ni inte fick någon uppmärksamhet på kvällen, vilket vi ser allvarligt på. men glad att ni gillade frukosten och fick en bra start på dagen inför er resa söder ut.
Varmt välkommen tillbaka, Vänligen Ulrika Guest Relation Manager.

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Vi bodde en helg på scandic Europa og var fornøyd med oppholdet. Rommet og bad var pent og rent. Frokosten var inkludert noe som var veldig kjekt, god frokost. Eneste minus var at det var veldig fulgt til frokost så kunne være litt vanskelig å finne plass.
Veldig kjekt at hotellet lå så nærme sentrum.

Takk, 408hannaa
Ulrika D, Guest Relations Manager på Scandic Europa Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Hej Hanna A!
Tack för ett fint omdöme!
Roligt att ni har haft en bra helg hos oss och i Göteborg.
Synd att det var många gäster som kom samtidigt som er till frukosten, men härligt att frukosten smakade bra.
Hoppas att vi ses igen och välkommen tillbaka, Vänligen Ulrika Guest Relation Manager.