2 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 134
HurbUSD 142
Anmeldt 9. desember 2018

Hotellrommet som møtte oss var mildt sagt tidenes nedtur for 4000 kr. Det var så langt unna et 4 stjernes hotellrom som vi kunne tenke oss. Etter at vi klagde på rommet fikk vi et bedre. At hotellet er særlig glad i barn som det står i annonsen så vi ikke noe til. Et svært lite lekerom lå inni restaurantområdet skjult bak en gardin. Bygningen er preget av slitasje og lite vedlikehold i badeanlegget. Det som reddet turen var et lys- og julepyntet Liseberg som absolutt stod til forventningene. Hyggelig betjening og god frokost.Vi kommer tilbake til Gøteborg men ikke til dette hotellet.

Romtips: Flott beliggenhet med lett tilgjengelighet til det meste.
Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Beli1956
Ulrika D, Guest Relations Manager på Scandic Europa Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Hej Beli1956!
Tack så mycket för dina synpunkter.
Jag är ledsen att vi inte kunnat leva upp till dina förväntningar och vistelsen inte blev som du hade tänkt dig.
Jag följer upp din e-post som du sänt till mig.
Vänligen Ulrika Guest Relation Manager.

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Besøkte Scandic Europa på venninnetur, ble veldig misfornøyd med hotellet. Skittent rom og skittene ganger opp til rommene. Ble ikke vasket i løpet av helgen. Edderkopper i taket! Helt ok frokost. Veldig lytt og mye bråk. Ansatte i resepsjonen forklarte ikke veien til rommene og var ikke spesielt hyggelige.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, W1936MXlindak
Ulrika D, Guest Relations Manager på Scandic Europa Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Hej W1936MXlindak!
Tack för dina synpunkter.
Jag är ledsen att vi inte riktigt har kunnat leva upp till dina förväntningar på din vistelse. Självklart ska det vara rent och fräscht överallt vilket vi kommer att se över och trist att du inte fick den servicen som du hade förväntat dig när du kom.
Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig och finner tyvärr inte din profil i vårt system. Återkoppla gärna till ulrika.douhan@scandichotels.com Vänligen Ulrika Guest Relation Manager.

Anmeldt 5. november 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ulrika D, Guest Relations Manager på Scandic Europa Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Overnatter 2 netter i forbindelse med et arrangement i sentrum. Hotellet er tiltalende, delikat bar og spiseområde. Hyggelig serviceinnstilt betjening. Frokost med stor buffe. Godt utvalg til frokost. Trangt rundt juce tappen som det kun var en av.

See dean til neste besøk.

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Datrialch
Ulrika D, Guest Relations Manager på Scandic Europa Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Hej Datriaich!
Tack för ett fint betyg!
Härligt att ni haft en bra vistelse hos oss och tack för fint beröm om personalen, som vi sätter stort värde på.
Varmt välkommen tillbaka, Vänligen Ulrika Guest Relation Manager.

Anmeldt 25. september 2018

Hotel Europa kunne ikke hatt bedre beliggenhet. Hotellet er en "gammel traver", men blir stadig pusset opp og fremstår som moderne og smakfullt. Særlig er loungen/hotellbaren meget behagelig med lekker belysning, gode møbler og dempet "groovy" musikk. Betjeningen er eksemplarisk og frokosten legendarisk! Med kjøleskap på rommet, ville Europa fått toppscore!

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Flemchen
Ulrika D, Guest Relations Manager på Scandic Europa Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2018

Hej Flemchen!
Stort tack för ett mycket fint omdöme!
Härligt att ni har varit så nöjda och alltid lika kul att få så positiv respons. Hoppas att vi ses snart igen, Varmt välkommen tillbaka. Vänligen Ulrika Guest Relation Manager.