2 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 113
Anmeldt 26. februar 2020

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Sandra-Europa, Kundansvarig på Scandic Europa Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2020

Anmeldt 22. februar 2020

Vi var i barne med barna og spurte etter barnemeny. Hotellet kunne tilby en spagetti med kjøttsaus til SEK 75. Ingen av barna ville ha kjøttsaus og jeg ba derfor om bare spagetti. Retten kom og det kostet SEK 75 per porsjon (3 barn, SEK 225) for 20-25 "first price" spagetti penne. Tror aldri jeg har fått dårligere valuta for pengene.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, envanligfyr
Sandra-Europa, Guest relation manager på Scandic Europa Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2020

Tack envanligfyr för att du har tagit dig tiden att skriva ett omdöme efter din vistelse,
Jag förstår verkligen att det kändes dyrt för bara spagetti. Jag tar detta självklart vidare med berörda kollegor för att se över priset och hantering vid ändring av befintliga rätter på menyn.
Hoppas att övriga delar av er vistelse var bättre.
Vänliga hälsningar,
Sandra, Scandic Europa

Anmeldt 21. januar 2020

Dato for oppholdet: januar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Sandra-Europa, Kundansvarig på Scandic Europa Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2020

Anmeldt 7. januar 2020

Bra plassering og god frokostbuffet, men rommet var alt for varmt. Gav beskjed kort tid etter ankomst om at det var skitne flekker på dosetet og på sengetøyet i ekstrasengen. Bodde fire netter uten at rommet ble ordnet, til tross for vi ba om det flere ganger!

Dato for oppholdet: desember 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 2Trine2
FilipFrontOffice, Receptionschef på Scandic Europa Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2020

Hej 2Trine2,
Tack för att du tagit dig tid att ge oss ett omdöme från din vistelse.
Vad roligt att ni tyckt om vår placering av hotellet och även vår frukostbuffé.
Jag ber om ursäkt för att rummet inte var helt till belåtelse, så ska det givetvis inte vara. Jag ska undersöka vad som skett så att detta inte händer igen.
Jag hoppas att ni annars haft en bra vistelse här hos oss!
Vänliga hälsningar,
Filip - Scandic Europa