Sissel D
Langesund, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 4. juli 2023via mobile enheter
Dato for oppholdet: juli 2023
Alma Malkki, Gästservice/receptionScandic Europa Gothenburg, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 18. juli 2023
Hej 661sisseld,

Tack så jättemycket för dina fina kommentarer, dom betyder så mycket för oss! Vi är väldigt glada över att du trivdes här hos oss och hade en bra upplevelse. Ni är varmt välkommen tillbaka!

Vänliga hälsningar,

Se flere hoteller i Göteborg
Anmeldt 10. april 2023

Dato for oppholdet: april 2023
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Alma Malkki, Gästservice/reception på Scandic Europa Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mai 2023

Anmeldt 8. april 2023

Dato for oppholdet: april 2023
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Alma Malkki, Gästservice/reception på Scandic Europa Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. april 2023

Anmeldt 16. november 2022

Greie, litt slitne rom. God dobbelseng med to dyner og fire puter, en liten lenestol, skrivebord og spisestol.

Pluss for vinduer som kan åpnes og låses i åpen tilstand. Frisk luft er ofte savn på hotellrom.
Minus for at kun nattlampene på hver side og lyset bak sengegavlen kan styres fra senga; taklys, stålampe og vegglampe må slås av med separate brytere. Litt svak belysning i rommet selv med alle lamper på.

Bred vinduskarm, et lite skap med føner, strykejern og -brett. Kleshengere og skohorn er alltid kjekt å ha.

Badet har en grei str på dusjområdet, men veldig dårlig vanntrykk. Det tok lang tid å skylle av seg såpe og sjampo, men dusjhodet kan i hvert fall justeres i høyden og holdes.
God benkeplass til oppbevaring rundt servanten og akkurat minumum av gulvplass før det ville oppleves trangt.
Led-lys i speilet, og en taklampe som virket ca 50% av tiden.
Veldig tynt og kjipt toalettpapir. Standard små hotellhåndklær (hadde det skadet å ha litt større for tjukke folk / ikke str Small?)

Beliggenhet rett ved sentralstasjonen og Brunnsparken holdeplass, i tilknytning til Nordstan kjøpesenter. En del støy og sirener nattestid (dette varierer naturlig nok utfra hvilken side man har rom).

Frokosten er relativt standard, med varmretter, brød og pålegg. Kaffe,te,juice,frukt og noe søtt.

Alt i alt er det et greit sted å overnatte for noen dager i Göteborg, men føles litt shabby for prisen. Det er liksom akkurat nok, men ikke noe ekstra. Hadde det vært litt rimeligere ville det fremstått mer som "value for money".

Dato for oppholdet: november 2022
Takk, Linda H
Alma Malkki, Gästservice/reception på Scandic Europa Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2022

Hej LindaH1221,

Vi tackar så mycket för din feedback, den är super viktig för oss och gör så att vi kan växa! Du har bra synpunkter och vi ska självklart ta upp detta med berörda avdelningar.
Du är varmt välkommen tillbaka!

Varma hälsningar
Alma
Scandic Europa

Anmeldt 6. november 2022

Triveleg opphald på Scandic Europe.
Sentralt hotell, lett å finne parkering.
Fint rom, god frukost, servicevenlege tilsette.
Frukosten på hotellet var variert, her var det noko å velje for alle. Triveleg bar å sitte i på kveldstid

Dato for oppholdet: november 2022
Takk, tork909
Caroline Gustavsson, Gästservice/reception på Scandic Europa Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2022

Hej tork909,

Stort tack för din fina feedback, det uppskattas väldigt mycket.
Vi är glada att ni hade en fin vistelse hos oss och hoppas på att få välkomna er tillbaka i framtiden.

Jag önskar er en fin dag!

Vänligen,
Caroline, Ass. Service Team Manager

Anmeldt 14. oktober 2022

Dato for oppholdet: oktober 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Alma Malkki, Gästservice/reception på Scandic Europa Gothenburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2022