2 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 102
eDreamsUSD 91
ZenHotels.comUSD 105
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Rent og pent. Hyggelig betjening. Rask innsjekking. Flott frokost. Veldig sentralt, men godt isolert mot støy. Stor TV med mange kanaler. Kjøleskap og safe på rommet. Finner ikke noe å trekke for. Full pott.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Steinar W
Anmeldt 19. mai 2018

Fikk beskjed om at vi hadde fått en oppgradert rom, når vi kom dit var det knøttlite, ikke mulig å åpne vindu, så rett inn i en orange vegg. Ble svært skuffet for dette var ikke slik vi var vant til rommene på dette hotellet. Klaget og fikk et annet rom som var helt innafor slik vi var vant til. Det som var skuffende var at men sier man ble oppgradert mens men nesten fikk følelsen av å bli stuet bort. Serviceinnstillingen til personalet var proffesjonelt.

Dato for oppholdet: mai 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, sig2016
Anmeldt 13. mai 2018

Korttidsparkering rett utenfor. Rask og enkel innsjekk. Hotellet ligger rett ved trikk og jernbane. Parkering på Nordstan noen minutters gange unna, SEK 180/døgn, betal på hotellet først. Trikkene går rett utenfor, men vinduene er dobbeltisolert, så man hører vare ltitt lett brumming. Ganske enkle og ganske små rom.

Frokost med meget godt utvalg. Expressutsjekk hvis man har betalt på forhånd.

Enklere og mindre pretensiøst enn Clarion Post og finere enn Radisson Blu. Bor gjerne her igjen.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, HASIOslo
Sarah K, Guest Relations Manager på ProfilHotels Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mai 2018

Hej!
Vi uppskattar verkligen när våra gäster tar sig tid att recensera oss.
Först och främst tack för att du valde att bo hos oss, och att du lämnat en recension efter din vistelse.
Vi strävar alltid efter att våra gäster ska trivas hos oss från att de stiger in i lobbyn på hotellet. Därför är det speciellt roligt att läsa ditt positiva omdöme. Jag kommer självklart dela med mig av det till mina kollegor.
Vi ser verkligen fram emot att få välkomna dig tillbaka.
Sarah, Hotel Opera

Anmeldt 28. januar 2018 via mobile enheter

Bodde her en natt. Bra; deilig basseng med kraftig ryggmassasje, god men enkel frokost og hyggelig betjening. Rommet var ikke klart før kl 1515, men jeg slapp betale på relaxavdelingen. Be om rom bort fra hovedgata pga mye støy fra trikken og folk som går ute på natten. Gymmen var knøttliten, men det var akkurat plass til meg. De burde skaffet en gymball og nye matter. Eller aller helst utvidet. En annen ting var at garderoben og dusjene var felles for begge kjønn! Det burde vært merket synes jeg. Plutselig kom det en mann inn, men heldigvis var jeg påkledt!

Dato for oppholdet: januar 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Catarina S
Michaela B, Informationsansvarig på ProfilHotels Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2018

Hej Catarina,

Tack för din feedback! Vi uppskattar verkligen att du tagit av din tid och skrivit till oss. Vi beklagar att rummet inte var klart till 15.00. Men härligt att höra att du fick lite plåster på såren. Tack för tipsen till uppdatering av gymmet, det skall vi ta med oss.

Varmt välkommen tillbaka,

Vänlig hälsning
Michaela
Revenue Manager

Anmeldt 30. desember 2017

Anbefalles.Bruker kun dette hotell når vi er i Gøteborg.Sentralt beliggende ved jernbane, trikk og kjøpesenter.
Hyggelig og hjelpsom betjening som ytrer service.God frokost i trivelige lokaler.Gode priser på opphold.

Dato for oppholdet: desember 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, 346j_rnm
Michaela B, Informationsansvarig på ProfilHotels Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2018

Hej

Vad skoj att ni kommer tillbaka till oss gång efter gång. Vi välkomnar er varmt igen när ni kommer tillbaka till Göteborg. Kom ihåg att wellenss entré ingår när ni bokar genom vår egen hemsida.

Varma hälsningar
Michaela