Priceline
Expedia.comUSD 94
Orbitz.com
Destinia.comUSD 95
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Bodde her to netter i februar 2020. Hotellet ligger sentralt plassert, med gåavstand til det meste av det vi var her for. Rommet var ikke det største, men greit nok. Senga var veldig god, og badet hadde god størrelse. Frokosten var veldig god. Kan trygt anbefale et opphold her.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, VidarMe
Anmeldt 6. oktober 2019

Hotellet ligger sentralt i gangavstand fra sentralbanestasjonen. Rommet var lite. Kaldt, umulig å stille opp varmen. Badet var også lite. Sengene velbrukte, nesten så en «detter» ned i midten av dobbeltsengen. Vi hadde rom i øverste etg og mot bakgården, ble ikke plaget av støy. Grei frokost, men alt for liten spisesal. Søndag dekket de opp i kjelleren for å redusere køståinga. Da måtte en hente varmretter der den store køen var, hvis en ville ha det.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Arnhild K
Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Fikk et fint lite rom og det var god plass til en person. Til tross for at jeg hadde utsikt rett inn i en gul vegg og hørte det når naboen gikk inn på rommet sitt eller når vedkommende dusjet, var det ett trivelig opphold.
Frokosten var god og delikat. Spiste på hotell restauranten to kvelder på rad, og de serverer god mat til en ok pris.

Dato for oppholdet: august 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, elisehenriksen
Anmeldt 18. juli 2019

Beliggenheten var topp. Rommene var bittesmå, samme med badet. Gammelt og slitt. Ingen klimaanlegg og kjøleskap selv om det sto i beskrivelsen. Svært lytt til gang og andre rom. Mye støy ettersom vinduet måtte være åpent. Traust frokost.

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, m0nakn
Anmeldt 18. juli 2019

Alltid litt knotete å parkere på alle disse sentrumsnære hotellene. Noe som også i stor grad skyldes evig veiarbeid. Et storby fenomen.
Vi overnattet her fra søndag til tirsdag. Innsjekking gikk greit. Vi var to par, og fikk rommene rett ved siden av hverandre. Rommet var helt greit, lite, med vinduet høyt på veggen. Sengen og madrassen var perfekt for meg, jeg sov godt. Noe lyd på morgenen fra bak gaten. Badet var også helt grei. Jeg likte dusjen veldig godt, med slikt stort regn hode. Så er det alltid et stort pluss å ha vannkoker. Da min kone og jeg elsker en kaffekopp på sengen før frokost.
Frokosten på mandag morgen var litt kaotisk. Vi kom nok litt sent, og ble reddet av at det var innredet et ekstra frokost rom. Kvaliteten på frokosten var helt grei. Men synes det er rart, og noe jeg forventer når vi kommer til Sverige, sild. Det er første gang jeg har opplevd frokost uten sursild. Ellers kan jeg ikke vende meg til denne egg hakken. Hvorfor ikke speilegg og omelett?
Alt i alt et greit hotell, med sentralt beliggenhet. Noe som er helt perfekt for oss, som kun er ute etter god drikke og deilig mat, og sentrums opplevelser.

Romtips: Få et rom mot bakgården. Gjerne litt opp i etasjene.
Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, hildeskovli