Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Vio.com
ZenHotels.comUSD 94
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Har bodd på dette ved to anledninger nå og er godt fornøyd. Grei beliggenhet med gangavstand til sentrum (få minutter kollektivt eller med taxi). Hyggelig betjening, har snacks, mat og drikke i resepsjonen. Grei frokost fra tidlig om morgenen og nesten til lunsj tider Gode senger og rene rom. Grei valuta for pengene!

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Glenn Robert L
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Var her på kjærestetur. Flott hotell, god mat, delikat frokost, et stort pluss at frokosten varer til klokken 12.00 i helgen. Hyggelig personell. Rommet var rent og fint, sengene god å ligge i. Personell tilgjengelig hele døgnet.
Grei pris.
Anbefales.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, pernilleanlovlan2018
TWibeck, Hotelldirektör på Spar Hotel Garda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2018

Bästa gäst,

Tack för det fina omdömet, det betyder oerhört mycket för oss.
Det gläder mig att ni är nöjda med frukosten, personalen och städningen, och att ni överlag verkar väldigt tillfreds med er vistelse.
Varmt välkomna tillbaka!

Terese Wibeck med personal

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Vi bodde her i 8 dager i forbindelse med Gothia cup. Rommet var litt lite med bare 140 seng. Så velger nok et større rom om vi reiser dit flere ggr. Ellers var alt helt supert. Hotellet virker nyoppusset og velholdt. Nydelig frokost. Flott stor uteterasse. Bar i resepsjonen serverte også matretter. Beliggenheten er veldig bra. Gangavstand til Ullevi, Liseberg og sentrum. Gratis parkering i garasje og utenfor. Er det fullt er det også en rimelig parkeringsplass rett ved siden av. Bor mer enn gjerne her igjen.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, FrostieTromso_Norway
TWibeck, Hotelldirektör på Spar Hotel Garda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Bästa gäst,

tusen tack för det fina omdömet!
Det gläder mig oerhört att ni är så nöjda med er vistelse, och jag ser fram emot ert nästa besök. Välkommen åter!

Terese Wibeck
Hotelldirektör

Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Har vært en gang før så vi var kjent med hotellet på forhånd. Personal,service,frokost og rommene er helt topp. Prisnivå greit. Beliggenhet er helt tragisk, ligger ved motorvei. Man har ikke noe støy så trafikken høres ikke. Trenger man å gå av seg noen kalorier er avstand til bykjernen helt topp. Et stort pluss er at det er gratis parkering under hotellet. Ikke usannsynelig at vi kommer tilbake. Har man tenk å ikke bruke for mye av ferie kassen er dette et helt greit alternativ.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, 812erikk
TWibeck, Hotelldirektör på Spar Hotel Garda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2018

Hej Erik!

Tack för ditt omdöme, det betyder mycket för oss.
Det gläder mig att du är nöjd med servicen, rummen och det faktum att du inte hör något av vägen när du väl är inne på hotellet. Våra rum har mycket välisolerade fönster som håller 53 decibel, så det ska inte höras något. Det gläder mig att ni uppskattar vår prissättning och jag hoppas ni väljer oss igen för ert nästa besök i Göteborg. Varmt välkomna åter!

Terese Wibeck, Hotelldirektör

Anmeldt 5. juni 2018 via mobile enheter

Fint hotell og god frokost. Veldig hyggelig resepsjonister. Hotellet ligger veldig sentralt i forhold til Ullevi, noe som passet oss veldig godt. Brukte ca 10 min på å gå til sentralbane stasjonen, og resten av sentrum. Praktisk at de har gratis parkering i kjelleren. Vi er fornøyde og kommer nok tilbake ved neste konsert besøk

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, T9922RStinat
TWibeck, Hotelldirektör på Spar Hotel Garda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2018

Hej Tina!

Tack för ditt fina omdöme och höga betyg, det betyder jättemycket för oss.

Det gläder mig att du är nöjd med hotellets läge och frukost, och att du verkar mycket nöjd med din vistelse.

Varmt välkommen tillbaka!

Hälsningar Terese Wibeck med personal