Expedia.comUSD 76
eDreamsUSD 76
Orbitz.comUSD 76
Anmeldt 6. oktober 2019

Hotellet ligger litt utenfor bykjernen. En kort trikketur fra sentralstasjonen eller ca 20 minutter å gå. God frokost og fine rom. Middagen på hotellet var også god og fine priser på maten. Fornøyd med renholdet på hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, eleika621796
Terese W, Hotelldirektör på Spar Hotel Garda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2019

Bästa gäst,

tack för det fina omdömet och betyget, det betyder mycket för oss.

Det gläder mig att du är nöjd med hotellets läge, frukost och renligheten.

Varmt välkommen tillbaka nästa gång du är i stan.

Hälsningar Terese Wibeck och Spar teamet

Anmeldt 7. august 2019

For oss som skulle overnatte en natt på vei til Oslo var dette et bra alternativ. Grei avkjøring fra E6 og lett å komme tilbake på veien. Frokost og en enkel restaurant og bar som tilfredstilte våre behov. Slapp å gå på byen. Skulle vi hatt lyst til å se byen var beliggenheten helt innenfor gangavstand. Rommet var ok, men med det minus at dobbeltsenga sto inntil veggen. Et hotell som hadde det meste for en som reker langs veien.

Romtips: 1 etg var samme nivå som frokosten, trim og badstue på garagenivå, fri garage.
Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, janbS1316IY
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Vi hadde et familierom hvor vi bodde 2 døgn med våre barn på 2 og 7 år. Rommet hadde helt ok størrelse og enkel, men grei standard. Sengene var behagelige. Hotellet har et koselig resepsjonsområde med muligheter for å kjøpe mat og drikke. Personalet var imøtekommende og hyggelige. Det er grei beliggenhet med gangavstand både til sentrum og Liseberg. Alt i alt et flott opphold!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, otorg
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Ene dagen var det bolleaktig brød til frokost, ikke noe godt. Ismaskinen var ødelagt. Vi fikk servert Baileys i melkeglass/tannglass, og lørdag ettmiddag var det tomt for Baileys. Hadde en type hvitvin, som ikke var noe god. Lite mat eller nesten ikke noe mat å få kjøpt. Det sto ved bestilling, at det var nære sentrum, men det tok lang å gå inn.
Ikke noe hotell å anbefale. Kommer aldri til å dra hit igjen.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, benteo442
Terese W, Hotelldirektör på Spar Hotel Garda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Hej Bente!

Tack för ditt omdöme, din återkoppling betyder mycket för oss.
Jag beklagar verkligen att du inte är nöjd med din vistelse och ska ta med dina synpunkter till berörd personal.
I SparBar har vi ett brett utbud av diverse mat&dryck, och vi gör vårt bästa för att det alltid skall vara välfyllt och allt ska finnas. Det händer dock att vissa varor säljer slut och det beklagar jag.
Spar Hotel Gårda är beläget ca 3km från Göteborgs centrum, det tar ca 15 minuter att promenera till Centralstationen. Vet inte vilket sajt du har bokat ditt rum på, men på vår egen och på de största bokningssajterna framgår det tydligt av kartan var hotellet är beläget.
Jag beklagar att du inte är nöjd med din vistelse.

Med vänlig hälsning
Terese Wibeck, Hotelldirektör

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Har bodd på dette ved to anledninger nå og er godt fornøyd. Grei beliggenhet med gangavstand til sentrum (få minutter kollektivt eller med taxi). Hyggelig betjening, har snacks, mat og drikke i resepsjonen. Grei frokost fra tidlig om morgenen og nesten til lunsj tider Gode senger og rene rom. Grei valuta for pengene!

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene