Tralalei
Oslo, Norge
Anmeldelse av Clarion Hotel Post
4,0 av 5 boblerAnmeldt 27. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
Wenche_D_E, Guest Relations ManagerClarion Hotel Post, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 9. jan. 2019
Hej Tralalei,

Vilken toppen feedback du lämnar efter dig! Ett stort tack för det.
Vad skönt att ni fick ett rum som passade era behov och att det var bättre anpassat till er allergi. Ett hett tips är att komma tillbaka till sommaren när solen står som högst och musiken flödar på Roof Top!

Vi hoppas att vi får träffa er snart igen! Hör gärna av er innan nästa vistelse så skall vi se till att ni får rätt rum från början! :)

Bästa hälsningar,
    kr 1 517
1.5 km fra Clarion Hotel Post
Se flere hoteller i Göteborg
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

God standard, men lite atmosfære. Pga den mørke belysningen som går igjen i hele hotellet blir det veldig dystert. Denne upersonlige stilen passer nok godt for businessfolk og trendy nattklubb-besøkende, men det skaper lite personlighet i et hotell som ligger pent til og har et flott ytre attpåtil. Standarden er dog høy og rommene er minimalistiske, men lune.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, maritcb
Wenche E, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Post, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Hej Marit Christine,

Tack för din feedback!
Vi är medvetna om att vår inredning är speciell, men det är det som gör vårt hotell unikt. :)
Vad kul att du gillar våra rum. Vi har olika storlekar på rummen, så om det var ett litet rum du hade nu, så kika på ett större rum nästa gång, så hoppas vi på att du skall trivas ännu bättre.

Varmt välkommen tillbaka!

Anmeldt 24. november 2018

Sentral beliggenhet i Gøteborg. Fint rom med god plass. Frokosten var ingen god opplevelse. Det var trangt om plassen og vanskelig å finne ledig bord. Eggerøre laget av pulver er ingen god start på dagen, det var heller ikke stekt egg der.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 171odde
Wenche E, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Post, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Hej 171odde,

Tusen tack för dina reflektioner kring din senaste vistelse hos oss, det låter onekligen som att vi inte lyckades imponera på dig hela vägen. Frukosten på helgerna hos oss kan emellanåt bli något stökigare än veckodagarna. Därför är ett litet tips inför din nästa vistelse hos oss att gå upp något tidigare för att undvika den största ruschen vid frukost, prata även gärna med Pierre nästa gång - vår frukostansvarig i köket så får han visa dig hur han gör vår äggröra. Jag kan garantera dig att all äggröra görs på äkta ägg (jag har sett soppåsarna med skal ;))

Varmt välkommen tillbaka!

Anmeldt 5. november 2018

Rommet var helt ok, men ikke noe ut over det vanlige. Alt var rent og ordentlig. For øvrig var hotellet veldig støyende, betjeningen lite service innstilt og på ingen måte tilrettelagt for boende gjester.Frokosten var bra, med frokostlokalene var små, mørke, skitne og overfylte.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, Tore K
Wenche E, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Post, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hej Tore K,

Vad tråkigt att läsa att ni känner er missnöjda med er senaste vistelse hos oss.
i strävar hela tiden efter att utvecklas och bli bättre och i vårat arbete är feedback som din väldigt viktig. Du får gärna skicka ett mail till mig om du vill: wenche.eklund@choice.se

Jag hoppas att vi kan få möjligheten i framtiden att leva upp till era förväntningar.
Varmt välkomna tillbaka.

Anmeldt 29. oktober 2018

Basert på positive opplevelser vi har hatt flere ganger på The Tief i Olso ville vi prøve Clarion Post Hotell i Gøteborg, og det ble en real nedtur, Dersom vi skal bo på hotell i Gøteborg skal vi ikke bo her flere ganger. Både rom og bad var helt gjennomsnittelig, ikke spesielt luksuriøst. Vi ankom en fredag kveld og måtte brøyte oss gjennom en mengde bargjester for å få sjekket inn. Det var ikke plass i noen av de to restaurantene hotellet hadde for å få spist middag og barene hadde for høy musikk til at vi ønsket å sitte der. Det burde være mulig for hotellets egne gjester å få et bord i en av hotellets restauranter. Noen i betjeningen virket heller ikke spesielt interessert i å hjelpe oss med noe som helst. Det eneste positive var utvalget av mat til frokost derfor to stjerner, men lokalene for frokostservering var ikke spesielt koselige.

1  Takk, 700Cathrine
Wenche E, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Post, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hej 700Cathrine,

Tusen tack för att du delar med dig utav din senaste vistelse hos oss.
Jag beklagar verkligen att ni fick lämna hotellet besvikna, detta är givetvis ingenting vi strävar efter. Som ni märkte är hotellet ett välbesökt hotell, även bland göteborgare och hotellet fylls då snabbt i alla dess hörn. Vid framför allt lönehelg brukar vi rekommendera att boka bord på restaurangerna, det är något som man behöver tänka på i de allra flesta hotellen i Göteborg - men förstår att detta inte är lätt om man inte bor i Göteborg. Du får gärna ta kontakt med mig direkt: wenche.eklund@choice.se så kanske vi kan prata mer kring er vistelse hos oss?

Ha en fin vecka!

Anmeldt 23. oktober 2018

Første gang på dette hotellet, og alt i alt en god opplevelse. Hyggelig innsjekk, blid og serviceinnstilt dame som tok oss i mot. Vi hadde bestilt et Deluxe rom. Fikk 6. etasje i den gamle delen. Rommet var i seg selv utrolig flott. Romslig, delikate møbler, badet var fint. Rent og pent. Eneste minuset var at siden rommet var i øverste etasje hadde det kun et lite takvindu som man måtte stå oppreist for å kunne se ut av. Det gjorde at rommet føltes litt mørkt og innestengt. Benyttet oss av bassenget, deilig å kunne ta seg en dukkert. Varmt og behagelig vann, flott utsikt derfra. Frokosten var bra, stort utvalg, men det var utrolig mye folk denne helgen og stor trengsel i salen, og litt kaotisk. Men til tross for det manglet det ikke noe. Vært i Gøteborg mange ganger, men første gang på Post. Kommer gjerne igjen :)

Takk, joingepa
Wenche E, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Post, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Hej joingepa,

Vilken härlig feedback, tusen tack för det! Ännu härligare att höra att ni hann med ett dopp i poolen i det härliga höstvädret.
Helgerna tenderar ha högre tryck på frukosten då man gärna tar lite sovmorgon och kommer då i stort sett samtidigt, vilket naturligtvis är fullt förståeligt.

Vi är väldigt glada över betyget att ni vill komma tillbaka, det är det absolut bästa betyget ett hotell kan få!
Ni är varmt välkomna tillbaka.