3 personer ser på dette hotellet
Trip.com
ZenHotels.comUSD 136
Anmeldt 21. januar 2019

Anbefales på det sterkeste. Flott hotell midt i sentrum, super service, deilig frokost, rent og fint overalt, basseng på taket av 13.etg, to barer og to restauranter. Vi kommer gjerne tilbake for en ny helg senere

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Thomas_N_B_79
Wenche_D_E, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Post, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hej Thomas_N_B_79,

WOW, vilken feedback! Tusen tack för det, vad roligt att ni vill komma tillbaka!
Det ska bli kul att välkomna er tillbaka,

Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Et topp moderne hotell med flott og sentral beliggenhet. Trikk til Liseberg rett utenfor døren, parkområde og shopping. Bra service, flott bar/restaurant , spa og bassengområde. Nydelig frokost også. Kommer garantert tilbake

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, JeanetteEngen
Wenche_D_E, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Post, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2019

Hej JeanetteEngen,

vilken underbar feedback du lämnar efter dig!
Det värmer hela vägen in i vårat Post-hjärta.

Du är alltid välkommen tillbaka.

Anmeldt 2. januar 2019

Et fantastisk sted å feire nyttårsaften på. Sentralt beliggende, god service av alle på hotellet. Maten var utmerket og festen etterpå var helt utrolig. Det var flere hundre mennesker på hotellet den kvelden, men det var ingen problemer! Imponerende.

Takk, Saramamma

Ooh Saramamma,

vad roligt att höra att vi kunde bidra med ett så bra avslut på det gamla året och en fantastisk start på det nya!
Vi hoppas att ditt år även i fortsättningen kommer att vara så bra som du fick starta året på.
Du är alltid välkommen tillbaka till oss för en paus från vardagen!

Anmeldt 29. desember 2018

Fantastisk service fra bestilling fra bookingavdelingen til service ved innsjekk, under opphold, og ved utsjekk!Store koselige rom, rene.Fantastisk frokost!Koselig julepyntet og god julestemning!Beliggenhet+++

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Roger B
Wenche_D_E, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Post, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2019

Roger B, så himla härlig feedback man får läsa!
Det är gäster som dig som bidrar till den magiska julstämning som råder i huset varje år när rosetten lyser upp Drottningtorget. På sommaren får terrassen lysa upp istället, kom tillbaka då vettja!

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Sentral beliggenhet, høy standard, utrolig hyggelige resepsjoniter og fine rom. Vi bodde på 12.etasje med hjørnerom og hadde fantastisk fin utsikt over hele byen. Men nedturen var at vi hadde bestilt dobbelseng og fikk 2 enkle senger :( (dette kunne sikkert ha ordnet seg hvis vi hadde gitt beskjed med en gang vi kom opp på rommet, men vi var altfor slitne til å ta turen ned igjen).

Litt skuffet over frokosten da eggerøre mest sannsynlig var laget på pulver og heller ingen stekt egg- ellers var det noen gode innslag av gode pålegg som hjemmelaget kyllingsalat, og mange gode oster.

Ett lite tips er å bestille bord på VRÅ (japansk restaurant) om du ønsker å spise der - lite, intimt restaurant, var fullbooket når vi tok drop inn i romjula.

Hotellet samarbeider med Nordstan p-hus og du kan trygt stå parkert der under hele oppholdet - koster ca 160 svenske pr døgn. En er ikke avhengige av bilen under oppholde siden alt ligger i gangavstand, men vi kjørte fra Oslo til Gøteborg.

Takk, FAHIQB

Hallå Fahariq,

Vilken fantastiskt härlig feedback du lämnar efter dig!
Hörnrummen på 12:e våningen är sannerligen underbara - att vakna till utsikt över hela Göteborg är inte fy skam.
Jag kan lova er att vår äggröra inte är gjord på pulver, senast idag stod en kollega till mig och kläckte en herrans massa ägg i förberedelse för frukosten. Hör gärna med personalen i frukosten vid ert nästa besök hur de gör så kommer kökschefen ut och berättar!

Ni är varmt välkomna tillbaka!