4 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 113
Clarion HotelsUSD 131
ZenHotels.comUSD 137
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte to netter på Clarion Post i august. Vi bestilte med 3-retters middagspakke begge dagene.
Hotellet ligger flott til ved sentralstasjonen (tog/buss). Ved innsjekk fikk vi tildelt rom 5063, standard dobbeltrom. På forhånd hadde jeg sendt en mail og spurt om det var mulig å få rom i de øverste etasjene. Rommet var ok, men var ganske trangt, hadde ikke safe og lå like ved heisen.
Hotellet svarte på min mail en time etter at vi sjekket inn, og beklaget sen respons på mailen. Resepsjonisten tilbød et bedre rom i 4.etg, som var langt bedre (4021). Profesjonelt gjort.
Middagene i Norda restaurant var veldig bra. Maten smakte veldig godt og betjeningen var veldig hyggelig. Jeg vil spesielt trekke fram hovmesteren Erika som tok seg veldig bra av oss. Hun var profesjonell og foreslo at vi tok et par andre retter på dag to, slik at vi ikke spiste det samme to dager på rad, helt topp! Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2021
2  Takk, VacationOslo
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Skikkelig party hotell om sommeren! Fantastisk hotell, med flere spisesteder og barer med topp ung stemning. Fantastisk mat, service og hundevennlig! Egne håndklær og sengetøy til hunden. Minibar på rommet og super frokost, stor og god mat

Romtips: Hvis du er satt for støy, skal man være obs på at hotellets bar er et populært utested
1  Takk, toneir_na
Anmeldt 18. februar 2020 via mobile enheter

Dette hotellet er vel verd et besøk. Alt fungerer fra du blir mottatt til du reiser hjem. Delikate romslige rom og vi hadde flott utsikt fra den gamle delen ut mot elven. Deilig frokost som dekker de fleste behov. På våre reiser bruker vi sjelden hotellets egne restauranter og bar men her var det bare en fryd å bruke disse fasilitetene. Baren yrket av liv og god stemning. Restaurant Norda holder til i andre etasje over bar og resepsjon i nydelige lokaler. God service og deilig mat. Må nevne at vi var på tur for å feire vår bryllupsdag (mange år❤️) og resepsjonen var oppmerksom på dette og hadde levert en flaske avkjølt mousserende på rommet noe som satte en meget god start på vårt opphold. Vi kommer meget gjerne igjen

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, SiwB47
Isabella H, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Post, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2020

Kjære SiwB47!
Det glädjer mig att läsa hur bra ni har haft det i helgen, och vad härligt att ni firar många år som mann og kone. Kom snart tillbaka! Clarion Hotel Post står alltid redo att välkomna er till liv och god stämning. Ta på dig dansskorna så hoppas jag vi snart ses igen, ha en kalasbra vecka!
// Isabella

Anmeldt 17. februar 2020

Bodde på hotellet en helg og var generelt veldig fornøyd med service og alle mulighetene hotellet tilbyr.
Veldig god service i resepsjon og restaurant.
God stemning på hotellet
Ryddig over alt og mange muligheter for å sitte ned og slappe av

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Gjest2020
Isabella H, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Post, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2020

BÄSTA Gjest2020 - Tuuuusen tack för fin review, värmer massor. Vi är så glada att ni väljer just vårt hotell och vi längtar redan tills vi får ha den äran att välkomna er tillbaka!

Ta på er dansskorna och ha en kalasbra vecka!

//Isabella

Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Petter Stordalens suverene hotell midt i hjertet av Göteborg. Like ved Centralstationen. Kort vei til Avenyn, alle sjarmerende gater, butikker, kaféer, restauarantef, GöteborgsOperaen, Konserthuset, Stadsteatern og Göteborgs Konstmuseum. Trikkenoldeplass like ved hotellet, der trikker tar deg med overalt i byen. Hotellet har en fantastisk frokostbuffet, og en riktig Restaurang Norda, der superkokken Marcus Samuelson står bak den spennende menyen. Servicen er suveren, og rommene veldig fine. Dette er hotellet du skal bo på når du besøker Sveriges trevligaste storstad!

Dato for oppholdet: januar 2020
2  Takk, Kristine D

Kjære 576kristinew!
Det glädjer mig att läsa dina ord. Vad härligt att maten höll måttet och att servicen var efter förväntan. Vad ska jag säga? Kom snart tillbaka! Clarion Hotel Post står alltid redo att välkomna er till Sveriges trevligaste storstad. Ta på dig dansskorna så hoppas jag vi snart ses igen, ha en kalasbra vecka!
// Isabella